Mallarmist Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei Jeg har da en IBM T41 som jeg har installert Windows 7 på, men får ikke til noen drivere Noen som har en anelse om hvordan/hvor jeg kan finne drivere? hadde det gått og brukt driverene fra en annen maskin med samme hardware? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Se produsentene sine hjemmesider. Anbefaler også trådstarter, tråden Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag. Betatesting pågår. Endret 29. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) * Endret 29. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Probemet er jo at jeg ikke finner noe på produsenten sin side! Edit: Nå har jeg fått til de fleste driverene(tok en random nettverksdriver som til all hell virket så lastet jeg ned alt som lot seg gjøre via windows update.) Men, nå er det store problemet at jeg ikke finner noen drivere til mitt skjermkort. Det er altså ett ATI mobility Radeon 7500. Har Googlet litt rundt og sett at det skal gå ann og bruke driveren til mobility 9000, men jeg finner selvfølgelig ikke den heller! Argh, jeg blir gal! Endret 29. mars 2009 av Mallarmist Lenke til kommentar
komplett123 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei! Hvilken nettverskdriver var det du lastet ned? Hva heter den? Jeg har akkurat samme pc som deg og akkurat samme operativsystem.. Plizz hjelp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå