medlem-82104 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hei! Jeg skal ha ut spilleren fra bilen min. Vet at man må ha slike "pinner" som man stikker inn i siden på spilleren, men da jeg kjøpte bilen så va allerede spilleren i bilen, og jeg finner ikke de pinnene noen steder! Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? Eventuelt hva jeg kan gjøre for å få den ut? Mvh Andak Endret 6. april 2009 av Andak Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvorfor fjerne den spilleren? Er jo noe av det beste du får til den prisen. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Hvorfor fjerne den spilleren? Er jo noe av det beste du får til den prisen. skal bare komme til bak i spilleren så jeg kan koble på noe fetere enn 2 stk. originale dørhøyttalere Til Medisinmannen: Hjertelig takk! Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 skal bare komme til bak i spilleren så jeg kan koble på noe fetere enn 2 stk. originale dørhøyttalere Ikke dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå