Kaptein... Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Går VG2 IKT og tenkte meg inn i militæret til neste år. Jeg lurte på om det er noen som har tips angående hvor det er bra og hvor det er dårlig å søke. Har også meget lyst til å holde på med Linux, så om det er noen leirer som holder på med dette hadde det vært supert Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 kan anbefalle deg å søke deg til Kolsås, vet at lærlingene trives godt der og får god opplæring. generellt skal de fleste plasser være bra, etter hva jeg har fått inntrykk av ihvertfall. vet desverre ikke om noen leirer som driver med linux Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Takker for tipset, skal sjekke opp leiren Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Takker for tipset, skal sjekke opp leiren det er mulig å sende PM/spørre her om det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jobber selv som IKT-lærling i forsvaret, men bruken av Linux er minimal. Forsvarets klienter kjører xp, og det samme gjør de sivile som jobber på avdelingen jeg er lærling på! Men har og en del tid til å jobbe med det jeg vil, så hvis jeg brant for Linux, så hadde det vært en mulighet! Kan og sende meg en pm hvis du har spørsmål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå