Gå til innhold

Skal selge en Acer Aspire 5930G noen idee til pris og hvor få solgt den?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

forst lurer jeg på om er bedre ??denne PS det er den første du ser når du kommer inn.

Og hva er en god pris jeg kan få for en Acer Aspire 5930G med blu ray og 9600m gt.

Så hva sier dokker ?

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Er det visst jeg selger han på forumet??

Visst det er slik hva skjer visst jeg bruker finn ??

Lenke til kommentar
Ok så jeg har liten sjans for og få solgt den ??

Du får jo sikkert solgt den, men ikke veldig nære hva den koster ny. Alt spørs på hvor slitt den er osv. Ser den så godt som ubrukt ut så er det jo god sjans for å få solgt den til en grei pris.

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

En pc som blei kjøpt ny av deg for 7500kr og er brukt tror eg blir vansklig og få så mye for som du vil ha.

Som sagt tidligere i tråden, du er heldig om du får 6000kr for den!

Men man veit aldri ;)

Lykke til med salget i alle fall :)

Endret av Myr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...