HammerBro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde det ikke vært greit med en gjestebok på profilen? Jeg lurer bare. Hvorfor ikke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tja.. vi har jo PM, så hvorfor? Dette er ikke nettby Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg sier et kontant nei til dette. Om jeg skulle stilt meg positiv til det slikt forslag måtte de i så tilfelle være valgfritt. Jeg vil ikke bli nedrent av diverse tull og bruke tid på å konstant fjerne innlegg fra en slik funksjon. Som CypheroN uttaler, dette er ikke Nettby og denne distanseringen er en av grunnene til at undertegnede er såpass aktiv på dette forumet som han er. Dòg jeg skulle ønsket meg en eldre snittalder på forumet til tider. Endret 29. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nei huff. "Hvorfor ikke", vel hvorfor? Dòg jeg skulle ønsket meg en eldre snittalder på forumet til tider. Tviler på at det er noe drift kan snekre sammen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er ekstremt skeptisk til dette forslaget merker jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 IPB har en slik funksjon etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg