Taita Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har et lite problem som noen sikkert har en løsning på. Har en acer 5720zg med Vista. Tastaturet funker utmerket når jeg skriver lokalt på maskinen, men hvis jeg går på nett og skal skrive i f.eks gmail så blir tastauret utrolig tregt og må ofte slå flere ganger på samme tast for å få opp en bokstav.Kan virke som om det er noe treg respons mot nett. Har akkurat begynt å bruke vista og trur at det er noen innstillinger som jeg muligens må endre på. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Relevant informasjon i form av internettleser hadde vært ønskelig for å kunne assistere. Lenke til kommentar
Taita Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Relevant informasjon i form av internettleser hadde vært ønskelig for å kunne assistere. Jeg bruker explorer akkurat nå, men ditt svar fikk meg selvsagt til å prøve firefox som jeg har brukt en del og her ser det ut til å virke helt utmerket. Slik at feilen ser ut til å være knytta opp mot explorer... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 FireFox er i så måte en mye bedre nettleser en Internet Explorer, så med dette har du gjort et klokt valg. Flott at det løste seg. Lenke til kommentar
Taita Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 FireFox er i så måte en mye bedre nettleser en Internet Explorer, så med dette har du gjort et klokt valg. Flott at det løste seg. Tja det løste vel ikke akkurat, hadde vært morsomt å vite hva som gjøre at explorer ikke funker da Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er umulig å si. Det kan være så mangt. Men understreker igjen at FireFox er en mye bedre nettleser. Lenke til kommentar
troari Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En årsak kan være Fishing filter er på! If you facing computer slowdown or slow responding problem and using IE7 Phishing Filter feature, one easy workaround is to disable Phishing Filter with following steps. However, take note that you may exposed to phishing attempt to stole your personal data. 1. In Internet Explorer 7, click on the Tools menu, then click on Internet Options. 2. Click the Advanced tab. 3. Click and select Disable Phishing Filter in the Settings list. 4. Click Apply, and then click OK. 5. Restart Internet Explorer 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå