lizrd Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis jeg har et Abit BH7 og et radeon 9700pro. Vil ytelsen bli svekket pga at det kun er støtte for 4x agp på HK? Og 9700pro støtter selvfølgelig 8x agp. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 ikke noe serlig tester vister at det nesten ikke er vits tror jeg jeg har Radeon 9700 pro og tror ikke at 8x agp har noe å si. Lenke til kommentar
lizrd Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Har du std kjøling på systemet? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har ikke 8x AGP, men får 4853 poeng i 3dmark 2k3 siden kortet ikke er raskt nok for agp 8x har det ingenting å si Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det er bare teoretisk at 8x er raskere, i praksis merker du ikke en dritt! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Man vil nok merke mer forskjell i fremtiden på spill, fra 4x til 8x...da vil nok 8x være endel bedre...fordi ting vil bli mer "optimalisert" til 8x agp. Lenke til kommentar
fanti Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 agp 8x tviler jeg på var noe vits i å gi ut kort med. før spill kommer til å kreve såpass at 8x hadde vært å foretrekke fremfor 4x, har pci-express blitt ganske vanlig...tror jeg Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Uansett så klarer jeg å kjøre 8x på P4-G8X da. (Det er jo mest fordi jeg kan, hehe). 8) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Man vil nok merke mer forskjell i fremtiden på spill, fra 4x til 8x...da vil nok 8x være endel bedre...fordi ting vil bli mer "optimalisert" til 8x agp. Vil det gå an da? Kan et program bli optimalisert for høyere båndbredde? Jeg tror ikke software er det som holder tilbake ytelsen, men heller hw'en som ikke greier å bruke den store båndbredden. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Man vil nok merke mer forskjell i fremtiden på spill, fra 4x til 8x...da vil nok 8x være endel bedre...fordi ting vil bli mer "optimalisert" til 8x agp. Vil det gå an da? Kan et program bli optimalisert for høyere båndbredde? Jeg tror ikke software er det som holder tilbake ytelsen, men heller hw'en som ikke greier å bruke den store båndbredden. 8x agp skal jo kunne overføre mer båndbredde(eller hva det nå var) enn 4x agp...i fremtiden vil det jo bare gå over til å bli produsert 8x agp kort...da vil vel spill bli mer laget for å kreve mye båndbredde... jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forklare det...men har lest det en plass...husker ikke hvor, men tror det var i ett pc blad eller.no... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg forstår hva du mener, men det var vel bare litt feil ordvalg + at jeg ikke forsto helt hva du mente. Jeg trodde du mente at AGP 8x var en teknologi (ala SSE, MMX) som nyere spill kom til å være optimalisert for. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jaja, tingen er at med ditt kort, radeon 9700 pro, så er ikke det så kraftig/raskt at det bruker mer enn AGP 4x. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Her kan du lese om hvordan det kortet oppfører seg i 4x og 8x mode. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 agp 8x tviler jeg på var noe vits i å gi ut kort med. før spill kommer til å kreve såpass at 8x hadde vært å foretrekke fremfor 4x, har pci-express blitt ganske vanlig...tror jeg Nemlig! Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Så i lizrd sitt tilfelle er det å anbefale Abit BH7, selv om det ikke har AGP 4x? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå