sinols Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 HeiHei Vi er nå i 2009 og dette er året hvor jeg har allerede klart og funnet min stil når det kommer til min egen nettside. Dere kan vel se selv og si deres mening om min stil så langt. Jeg er ikke helt ferdig med layouten så derfor vil jeg ha litt tilbakemelding så langt. Vist du har noen ideer eller forbedringstips så gjerne kom med det Mvh Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 hmm, bra jobbet. . bare en ting jeg vil påpeke, jeg syntes du burde ha facebook link + telefon nummer og alt nederst på siden istede. Lenke til kommentar
sinols Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei jeg har gjort noen endringer og fått en bedre struktur. Som dere ser så er menyen nederst, men denne menyen vil altid ligge 50px fra bunnen av skjermen din og ikke siden, så den er altid til stede. Kodehjelp Jeg har tenkt og bruke wordpress, men jeg har ingen erfaring med koder. Så om noen vil hjelpe meg og kode dent til wordpress gratis så hadde det vært kjempe kjekt Endret 7. april 2009 av sinols Lenke til kommentar
sinols Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei litt synn at denne posten har så mange visninger men bare en liten tilbakemelding. Jeg ønsker konstruktiv tilbakemelding på selve layouten. Beklager og måtte poste etter meg selv her, men det kommer jo ikke inn noen konstruktiv tilbakemelding. Jeg trenger det absolutt for videre utvikling og forbedring. Mvh Endret 6. april 2009 av sinols Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan oppsummere mine tanker kjapt her: - Fin, oversiktlig og ryddig side med farger som ikke skriker ut og harmonerer godt. - Hva hovedmeny angår, likte jeg første versjon best. Hovedmenyen som den står nå (versjon 2) forsvinner, og det var slett ikke det første jeg så når jeg åpna siden. Nå ser hovedmenyen din ut som en del av informasjon i footer. (Du er forresten nødt til å dempe © copyright-greiene dine. En 7pt notis nederst på footer holder i evigheter.) - Du har fått til, som ikke så mange andre får til, å lage en strukturert side hvor alle elementene dine ligger på linjer. Det er bra! Jeg liker også at logo (ditt navn etc) er høyrejustert, og dette skaper en spennende komposisjon på siden din. Det du derimot bør fikse er lengden på linjene dine i brødtekst. De blir for lange, og tunge for øynene å lese. Det er også vanlig å ha stor linjeavstand på nettsider (noe du har), men jeg tror kanskje du har en anelse for stor? Tekstlinjene faller litt fra hverandre, og står ikke sammen som en blokk. (mulig dette bare er meg.) - Jeg ville også høyrejustert bildene som blir brukt i nyhetsoppslagene. Som det står nå, blir det veldig mange tekstmarger å forholde seg til. - Jeg ser ikke helt hvorfor du skal ha hovedmenyen nederst på siden? Konvensjonen er vel øverst til høyre (øyet søker dit først) eller sentrert om du kjører horisontal meny. Det er ikke noe galt i å tenke nytt, å plassere den nederst på siden, men da synes jeg i grunn du burde hatt et konsept som støttet plasseringen og det valget. Vel, det var et par tanker fra en amatør. Håper det var litt til hjelp. Du er veldig godt i gang! Lykke til! =) Lenke til kommentar
sinols Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kan oppsummere mine tanker kjapt her: - Fin, oversiktlig og ryddig side med farger som ikke skriker ut og harmonerer godt. - Hva hovedmeny angår, likte jeg første versjon best. Hovedmenyen som den står nå (versjon 2) forsvinner, og det var slett ikke det første jeg så når jeg åpna siden. Nå ser hovedmenyen din ut som en del av informasjon i footer. (Du er forresten nødt til å dempe © copyright-greiene dine. En 7pt notis nederst på footer holder i evigheter.) - Du har fått til, som ikke så mange andre får til, å lage en strukturert side hvor alle elementene dine ligger på linjer. Det er bra! Jeg liker også at logo (ditt navn etc) er høyrejustert, og dette skaper en spennende komposisjon på siden din. Det du derimot bør fikse er lengden på linjene dine i brødtekst. De blir for lange, og tunge for øynene å lese. Det er også vanlig å ha stor linjeavstand på nettsider (noe du har), men jeg tror kanskje du har en anelse for stor? Tekstlinjene faller litt fra hverandre, og står ikke sammen som en blokk. (mulig dette bare er meg.) - Jeg ville også høyrejustert bildene som blir brukt i nyhetsoppslagene. Som det står nå, blir det veldig mange tekstmarger å forholde seg til. - Jeg ser ikke helt hvorfor du skal ha hovedmenyen nederst på siden? Konvensjonen er vel øverst til høyre (øyet søker dit først) eller sentrert om du kjører horisontal meny. Det er ikke noe galt i å tenke nytt, å plassere den nederst på siden, men da synes jeg i grunn du burde hatt et konsept som støttet plasseringen og det valget. Vel, det var et par tanker fra en amatør. Håper det var litt til hjelp. Du er veldig godt i gang! Lykke til! =) Hærlig med sånne ordtlige tilbakemeldinger! Jeg har nå ordnet litt med det du nevnte. Angående menyen så er det sån at den skal altid ligge 50px fra bunnen av skjermen din, så når du scroller så vil menyen fortsatt ligge 50px fra bunnen av skjermen din og opp om du skjønner? Innholdet vil da komme opp bak menyen så den er til stede hele tiden samt veldig brukervennlig føler jeg JOBBER MED Å FÅ EN BEDRE STRUKTUR PÅ INNHOLDET Endret 8. april 2009 av sinols Lenke til kommentar
sinols Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ok, nå har det skjedd en god del siden sist. Se selv ! Menyen vil altid være på samme sted når man scroller. Innholdet vil da bare gå bak menyen. Navnet på siden står øverst når man er på toppen av siden. Endret 25. april 2009 av sinols Lenke til kommentar
Black_Diamond Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hehe, nå er ikke akkurat jeg noen Proff, men jeg syntes det så greit ut, veldig stilfult. veldig godt frage valg! jeg foretrekker helst en mørk farge på en lyst bakgrund men det er sikkert bare smak og behag. Stå på vidre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå