Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Xboxen min har blitt rammet av "Red Ring Of Death"! er det noe jeg kan prøve før jeg leverer den inn? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Med engang du åpner den opp så er garantien vekk, er nok best å levere inn med engang. Går an å få kjøpt Rrod-kits noen steder så man kan reparere boxen selv, men da må du ha litt peiling på elektronikk tror jeg Natrich Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 OK! Men det finnes ingen løsning i å koble ut noen ledninger eller holde på knappen lenge inne eller noe slikt? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke som jeg vet om Natrich Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis det skulle være så lett som å holde knappen litt lengre inne tror jeg Microsoft hadde sagt det på support telefonen og ikke gitt deg beskjed om å sende den inn til de. Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Greit. Men skal jeg levere den til butikken jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Har et problem! Jeg har et spill i disken og den vil ikke løses ut, jeg ikke levere xboxen med et spill! :S HAr dere noen tips om hvordan jeg skal få tak i cden? Lenke til kommentar
brutli Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 prøvd å slå maskinen av så trykke på eject knappen mens den er av? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 har du prøvd håndkle trikset? funket for en venn av meg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 har du prøvd håndkle trikset?funket for en venn av meg Det er litt crapy da, man må gjøre det hver uke nærmest. Tungvindt, lettere å bare levere boxen til Microsoft. Natrich Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis du har en rød ring foran på 360en så må du putte inn video-kabelen ordentlig. Hvis du egentlig mener at 3 av 4 kvart-deler av ringen foran har røde lys (3RLOD) så må du sende den inn til MS. Ikke lever den tilbake til butikken. Service kan bestilles hos MS på tlf 800 14 174, eller på http://www.xbox.com/nb-NO/support/. Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Hva menes med "håndkletrikset"? takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) YouTube? Man overoppheter xboxen så tinnet på GPU-en smelter, for å så la den kjøle ned så tinnet stivner igjen, da fester GPU-en seg igjen men kommer litt å varmes opp igjen like fort som du fiksa det så bare send den inn til MS, det er gratis. Endret 29. mars 2009 av Natrich Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) "Håndkletrikset" er ikke noe triks, det er herværk. Det går ut på å pakke 360en inn i håndklær slik at den ikke får tilstrekkelig kjøling og dermed overoppheter. Den ekstreme varmen gjør at loddetinnet under CPU/GPU smelter og det kan føre til at brikkene får korrekt tilkobling til hovedkortet igjen. Det kan i beste fall gjøre at konsollen virker en uke ekstra, men i det lange løp gjør du bare vondt værre. Den eneste måte å permanent fikse 3RLOD er å sende konsollen til Microsoft for reperasjon. Endret 29. mars 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Takk! Da er det bare ¨å sende den til Microsoft da... Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ta av frontdekselet, og se etter et lite hull under dvdskuffen, der kan du trykke inn en tynn tynn stjernetrekker, eller lignende, for å løse ut dvdskuffen, men prøv å gjøre det uten å herpe maskinen helt da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er jo ikke selve RROD som er feilen, så å få den vekk med noen fancy "holde inne påknappen i 10 minutter" greie ville jo ikke hjulpet uansett. Det er indikasjon på at hardware er galen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå