ludvig Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Lurer på hva jeg skall gjøre i lobbyen på Georgian Defens minestry eller ka det no heit. Det store rommet med to vakter. Har bare 2 skudd på pistolen. Hva skal jeg gjøre her, noen som hvet? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er ikke sikker på om jeg vet helt om det er samme sted. Hvis du har akkurat kommet ut fra et kjøkken, gjennom en gang, ned en trapp osv... så skal du. Snike deg ned venstre trapp. Hold deg i skyggen. Ta den vakten som ikke går fram og tilbake langs hele rommet til gissel når den andre er med ryggen til. Trekk han med deg inn i skyggen bak deg. Når han andre kommer setter du et skudd rett i panna. Kvel den vakten du holder. Jeg gjemte likene oppe i andre etasje. Fikle med datamaskinen nede. Så gjemmer jeg meg i skyggen under høyre trapp. Kommer en soldat med høyere rank. Sniker meg opp bak han. Tar han som gissel. Trøkker øynene hans i scanneren. Døren går opp. Kveler soldaten. And so on..... Håper det var rett sted. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Jepp det var rett sted og takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå