lynx55 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hei, kan noen hjelpe meg å finne igjen alle ikonene jeg hadde på skrivebordet. Er det noen plass en kan skjule disse ikonene. Jeg leter og leter men finner ingenting. Er takknemlig for svar, det vart så kjedelig uten ikonene. Prøver å legge snarveier på skrivebordet, men ingenting vises. VH Odd Endret 29. mars 2009 av lynx55 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Berre høgreklikk på skrivebordet og velj Arrangér ikoner> (eller noko slikt, sitt ikkje på Windows no, så eg berre gjetter - den har iallefall undermeny). Frå undermenyen skal du kunne velje "Vis skrivebordsikoner". Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Viser også start menyen? Hvis ikke, klikk CTRL + ALT + DEL. Så trykker du på "Fil" -> "Ny oppgave (kjør..)" -> Skriver inn explorer.exe og trykker ok Endret 29. mars 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
lynx55 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Berre høgreklikk på skrivebordet og velj Arrangér ikoner> (eller noko slikt, sitt ikkje på Windows no, så eg berre gjetter - den har iallefall undermeny). Frå undermenyen skal du kunne velje "Vis skrivebordsikoner". Tusen takk - jeg gremmes Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja det er fort gjort! Somregel er det dei enkleste ting som gjer dagen vanskeleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå