Dorian Gray Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Finn en butikk som passer til stilen og prisklassen og kjøp det mannekengene har på seg. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Blir spennende hva jeg får gjort på lørdag Så får jeg bare satse på at jeg ikke blir flådd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Om du er glad i å spare penger og likevel kjøpe klær, så kan du jo prøve H&M. Jeg kjøpte klær der for 1200 og fikk to slimfit jeans, slimfit skjorte, cardigan og noe til som jeg ikke husker. Tror det er første gangen jeg har funnet noe på H&M, men ble faktisk veldig fornøyd, og føler meg elegant som fææn Faen så billig det der! går vel ut over kvaliteten eller noe sikkert Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Kvaliteten er godkjent hos H&M, men passformen er litt værre. H&M og Zara har pene plagg for billig penge, sistnevnte er litt dyrere. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) De billigbutikkene er egentlig ikke så ille som folk skal ha det til nei. Etter 3-4 år på Body Map og JC tok jeg en tur innom Cubus av alle mulige butikker for å se meg rundt, og endte faktisk opp med både t skjorte og jakkegenser. To phete plagg jeg har fått komplimenter for senere Endret 31. mars 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 H&M har blitt litt dyrere også, og noe av det kommer av at nye eiere vil legge mer i kvalitet, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Skal ikke klage på formen jeg, hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå