Vertical^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hallo! For en uke siden mistet jeg mobilen min. Og jeg begynte febrilsk og lete etter den. Noen dager senere hadde min onkel ringt for og få tak i meg. Men det var en mann som svarte. Min onkel sa: "Er det deg, Kristian?". (Jeg heter Kristian). Mannen hadde svart "Nei", også lagt på. Han sa heller ikke navnet sitt. Så noen har fått tak i den telefonen. Er det mulig og få sperret SIM-kort, mobil nummeret osv, så han ikke får brukt telefonen? For han har jo alle mine venner i kontaktlisten min, som han kan tulle med. Har heldigvis ingen meldinger i innboksen. Ettersom jeg alltid sletter det. Jeg har Telenor abonnement forresten. Takker for svar! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bare ring til Telenor kundeservice (09000) og be de sperre SIM-kortet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Bare ring til Telenor kundeservice (09000) og be de sperre SIM-kortet. OK. Takk Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis du i fremtiden mister f.eks. kredittkort vil jeg anbefale deg å ikke vente en uke med å sperre det. Bare et lite tips Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Så tar du kontakt med Politiet og får sperret telefonen også, så får han ikke noe glede av den. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En kamerat mista telefonen på by-en og venta ca 24 timer med sperre den, siden han ikke merket at den var borte for han våknet sent en gang på søndagen. Og han fikk regning på ca 6000,- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Da kan jeg vel takke for at jeg har kontantkort. Ca. 30 kroner igjen på kortet også. EDIT: Hvorfor tyven tok mobilen skjønner jeg ikke. Folk i klassen min sier det er en steinaldermobil. Men jeg mistet ikke denne mobilen med vilje heller, for jeg får ikke ikke ny før jeg kjøper selv. Her er mobilen forresten Kanskje noen som husker den? Endret 30. mars 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Sorry for dobbelpost. Men vil bare informerere så de ikke trenger og bli noe mer snakk i denne tråden. Jeg fikk sperret abonnementet og nå. Og SIM-kort vil jeg tro. Saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå