melli123 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hei! Ser på noen nye høytalere for tia, og ser det er masse å velge mellom. Det skal stort sett brukes til å lytte på musikk, men også film/tv, men som sagt, hovedfokuset skal være opp mot musikk. Har for øyeblikket et sett med dynavoice F6 høytalere, og er veldig fornøyd med dem når man tenker på hva de kostet. Men likevel føler jeg at det er greit med en oppgradering. La merke til minipod høytalerne for noen år siden, og siden har jeg alltid hatt en liten forkjærlighet for disse, helt sikkert pga sitt veldig spesielle utseende, men jeg har også hørt mye bra om dem. Det er her dere kommer inn. Hvordan ville jeg merket forskjellen fra F6 til Minipod? Vurderer å kjøpe meg en forsterker i samme slengen, med en pris på 2-3 tusen ish. Jeg vil også legge til at jeg får en litt "barnslig" følelse når jeg ser disse, og lurer litt på hvor lenge det ville gått før jeg gikk lei. Likevel så er det noen med disse som er ekstremt sjarmerende. Og en lite ting til, er det virkelig bower & wilkins som har laget disse fra starten av? Hvis det er noen som har noen erfaringer de ville delt med meg, hadde jeg satt veldig stort pris på dette. På forhold takk for eventuelle svar. Jeg vil selvfølgelig følge opp her, så en dialog vil absolutt være mulig. EDIT: Kan jo legge til link til Hifi klubben hvis det er noen som er usikre hvordan de ser ut. LINK Endret 29. mars 2009 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå