Gå til innhold

Diablo II battle net

Anbefalte innlegg

Hei eg har begynt og spela diablo II igjen (alle som har det burde prøve det igjen, det er sinnsykt tøft) og ville spille på battle net. men eg har ein ulåvleg kopi av det, eller eg og ein kompis spleiste på det og det er eg som har kopien, så eg lurer på om det er nokon som har eit serienummer til diablo II lord of desetruction som ikkje bruker det på battle net, det er barre ein med same serial number så kan spele over internett. eller om nokon kan skaffe eit. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lovlig å få tak i en gyldig cd-key fra noen som har slutta å spille. Helt klart. Det er fullstendig lovlig å spille spillet fra en backup som du har laga. MEN du må jo selvfølgelig ha kjøpt spillet originalt. Spiller du med en backup og en annen bruker originalen, vil dette sees på som ulovlig. Men om du har mista cd-keyen på en eller annen måte, og eier spillet på original så gjelder det bare å få en key som funker hos noen.

Om du har installert spillet med riktig cd-key og det IKKE funker. Så kan du ta kontakt med Blizzard, laste ned en cd-key grabber (den finner ut hvilken cd-key du spiller med) og gi cd-keyen til Blizzard med et spørsmål om hvorfor det ikke funker.

Dersom du da ikke er tatt for Duping. Da behøver du nok en ny key, ja =))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...