anaconda Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Fikk vareprøve på en pose fløtebakt potet som jeg hadde som tilbehør til laksen i går. Kjempeenkelt, 4 minutter i microen. Godt var det også. Tror en sånn pose koster rundt 40 kr for 500g. Det er dyrt, og for mye til 1 person. Er det mulig å tilberede kun halvparten, og oppbevare posen åpnet i kjøleskap, eller vil de bli ødelagt etter åpning? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 tipper du kan ta og hive det i frysen jeg.. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Fant svar på spørsmålet på siden til produsenten: • Dersom jeg har åpnet en ”Kokt & Klar” pose hvor lenge holder den seg da? Dersom du har åpnet en Kokt & Klar pose bør den legges i kjøleskapet så rask som mulig og spises i løpet av ett døgn. Sto ingenting om frysing. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Fant svar på spørsmålet på siden til produsenten: • Dersom jeg har åpnet en ”Kokt & Klar” pose hvor lenge holder den seg da? Dersom du har åpnet en Kokt & Klar pose bør den legges i kjøleskapet så rask som mulig og spises i løpet av ett døgn. Sto ingenting om frysing. Så invitér noen på middag, da! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Planlegg middag for to dager? Biff og fløtegratinerte poteter en dag (f.eks. en Go'helg-biff fra Kiwi til 15 kroner), og kyllinglår og fløtegratinerte poteter neste dag, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå