opijo Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei , jeg har tenkt å kjøpe en Energetics Dørtrapes fra g-sport - Bilde Jeg vet at man kan ta Hang ups med den , men noe mer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjønner egentlig ikke hva det er snakk om utifra bildet, men om det er hva jeg tror det er kan den brukes til Pull-ups og chins i alle fall, som du selv er inne på. Er vel ikke så mye mer enn dette, men det er jo bare å bruke fantasien det. Om du greier å få deg opp med beina kan du sikkert gjøre noen mageøvelser blant annet, men den gode gamle sit-upsen gjør sikkert samme nytten. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Takker for svaret ditt , jeg kom med en fantastisk ide.. Jeg kan eks gjøre armhevinger osv , jeg trenger forslag.. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Diverse mageøvelser, pushups/chinups, Inverted Row, det er vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå