Gå til innhold

Bofiber - nytt selskap i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det er selgere rundt i nabolaget i dag. Er ca 2år siden de kom først og sa vi skulle få fiber om ca 4-5månder. Nå er det 2år siden.

Yepp, de sliter endel med punkt 8 i kontraktene sine:

 

Bofiber skal senest innen 6 mnd etter å ha fattet utbyggingsvedtak, ha fullført leveransen i henhold til Kundens bestilling.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nå har de strekt fiber i nabolaget og fått det ferdig de fleste plassene er noen plasser det forsatt ikke er montert opp men festet til stolpen lengre nede. De har strekt og lagt inn fiberkabel men ikke montert den til noe switch enda. De sa det skulle ta ca 14 dager så var alt oppe. Noen som har erfaring med dette stadiet? Er de kjapp eller bruker de manger månder?

Lenke til kommentar

Nå har de strekt fiber i nabolaget og fått det ferdig de fleste plassene er noen plasser det forsatt ikke er montert opp men festet til stolpen lengre nede. De har strekt og lagt inn fiberkabel men ikke montert den til noe switch enda. De sa det skulle ta ca 14 dager så var alt oppe. Noen som har erfaring med dette stadiet? Er de kjapp eller bruker de manger månder?

Strekt og ferdig rundt her vår/sommer 2010.. ikke fått noe enda, satse på at du har mer flaks?

Lenke til kommentar

Joda, det nærmer seg. Aldri vært så nær som nå ;-)

På Paradis er de i mitt nærområde i ferd med å strekke kabel i stolpene, men selve sammensveisingen gjenstår. De strakk forige uke, og sa at "over nyttår"... og det får de nok rett i ...........

 

Hehe, over nyttår stemmer nok sikkert ganske bra. Du får det vel kanskje til jul 2012 da. ;)

Men uansett, når du får det så tror jeg du blir ganske fornøyd med internettet.

 

Har du bestilt tv-pakken så er det ikke sikkert du blir så fornøyd.

Jeg har vært plaget med hakking, bildefrys og lyd som forsvinner.

Når hakkingen er på verst så kommer det jævxx høy lyd av og til,å det liker ikke anlegget

mitt. :/

Nå har det ikke vært så gale i det siste.

 

Tror dei jobber med å få fikset det. Så kanskje alt er iorden til du får fiberen i hus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Lukter litt ponzi av hele bofiber. Kan umulig være lovlig å drive på den måten de gjør. Rart at ingen har gått til søksmål. De innrømmer jo at de tar penger fra kunder, og lover ting som de aldri har hatt noen plan om å holde. De tar penger fra kunder, mens de venter på at nok kunder skal betale til at de har råd til å bygge ut. Mens de forteller kunden at hvis de betaler så får de fiber. Hvis de derimot ikke får nok forhåndsbetalende kunder i et område så får ikke de som har betalt noe som helst. Ikke engang svar på henvendelser eller forklaring på hva som skjer. Det er såpass useriøst at det er rart noen tør eller ønsker å være kunder i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kjenner meg RIMELIG irritert bare ved å lese alt tullet fra bofiber..

 

(...)

Søksmål??

 

Hadde jeg blitt spilt slik, gang på gang.. Sett at andre også blir spilt: Hadde jeg gått på døra dems, rett til sjefens kontor, å sørget for at han ligger på gulvet å griner som den dritungen han er, før jeg går ut. Er ikke veldig glad i idioter.

UTROLIG at ingen har tatt seg til å gjøre dette.

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...