MikalD Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Ser at det er selgere rundt i nabolaget i dag. Er ca 2år siden de kom først og sa vi skulle få fiber om ca 4-5månder. Nå er det 2år siden. Endret 1. august 2011 av MikalD Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ser at det er selgere rundt i nabolaget i dag. Er ca 2år siden de kom først og sa vi skulle få fiber om ca 4-5månder. Nå er det 2år siden. Yepp, de sliter endel med punkt 8 i kontraktene sine: Bofiber skal senest innen 6 mnd etter å ha fattet utbyggingsvedtak, ha fullført leveransen i henhold til Kundens bestilling. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er der noen som ser noe til Bofiber sine apekatter (stolpeklatrere)? Bor på Paradis og august var det siste jeg hørte. Men, nå er vi jo inne i oktober...??? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bare for nysgjerrigheten sin del, hvor har bofiber bygget ut nå, og hvor skal de bygge ut? Prøvde å finne noe kart på hjemmesiden, men fant ingenting. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er der noen som ser noe til Bofiber sine apekatter (stolpeklatrere)? Bor på Paradis og august var det siste jeg hørte. Men, nå er vi jo inne i oktober...??? Vi ble også fortalt august. August 2010. Ikke forvent noe. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvilen IP er default gateway i Bofiber sitt oppsett? Kan noen som har fått dette installert svare, please? Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nå har de strekt fiber i nabolaget og fått det ferdig de fleste plassene er noen plasser det forsatt ikke er montert opp men festet til stolpen lengre nede. De har strekt og lagt inn fiberkabel men ikke montert den til noe switch enda. De sa det skulle ta ca 14 dager så var alt oppe. Noen som har erfaring med dette stadiet? Er de kjapp eller bruker de manger månder? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nå har de strekt fiber i nabolaget og fått det ferdig de fleste plassene er noen plasser det forsatt ikke er montert opp men festet til stolpen lengre nede. De har strekt og lagt inn fiberkabel men ikke montert den til noe switch enda. De sa det skulle ta ca 14 dager så var alt oppe. Noen som har erfaring med dette stadiet? Er de kjapp eller bruker de manger månder? Strekt og ferdig rundt her vår/sommer 2010.. ikke fått noe enda, satse på at du har mer flaks? Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Joda, det nærmer seg. Aldri vært så nær som nå ;-) På Paradis er de i mitt nærområde i ferd med å strekke kabel i stolpene, men selve sammensveisingen gjenstår. De strakk forige uke, og sa at "over nyttår"... og det får de nok rett i ........... Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Joda, det nærmer seg. Aldri vært så nær som nå ;-) På Paradis er de i mitt nærområde i ferd med å strekke kabel i stolpene, men selve sammensveisingen gjenstår. De strakk forige uke, og sa at "over nyttår"... og det får de nok rett i ........... Hehe, over nyttår stemmer nok sikkert ganske bra. Du får det vel kanskje til jul 2012 da. Men uansett, når du får det så tror jeg du blir ganske fornøyd med internettet. Har du bestilt tv-pakken så er det ikke sikkert du blir så fornøyd. Jeg har vært plaget med hakking, bildefrys og lyd som forsvinner. Når hakkingen er på verst så kommer det jævxx høy lyd av og til,å det liker ikke anlegget mitt. :/ Nå har det ikke vært så gale i det siste. Tror dei jobber med å få fikset det. Så kanskje alt er iorden til du får fiberen i hus. 1 Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kun internet her... TV tar jeg via satelitt som jeg har hatt uten problemer i 22 år :-) Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Møter veggen hos Bofiber http://www.fanaposten.no/artikler/article1286534.ece Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Rundt 18 måneder siden vi ble lovet bofiber, men vi var smarte nok til å ikke betale for noe som vi ikke hadde fått enda. Og det var helt ok for dem. 1 Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var i kontakt med dem telefonisk her forleden uke, og da sa de at de holdt på å koble i mitt område... De har nok hvite kamuflasjedrakter på seg... Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ikke ha store forventningner, det sa de til oss for snart et år siden også. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Lukter litt ponzi av hele bofiber. Kan umulig være lovlig å drive på den måten de gjør. Rart at ingen har gått til søksmål. De innrømmer jo at de tar penger fra kunder, og lover ting som de aldri har hatt noen plan om å holde. De tar penger fra kunder, mens de venter på at nok kunder skal betale til at de har råd til å bygge ut. Mens de forteller kunden at hvis de betaler så får de fiber. Hvis de derimot ikke får nok forhåndsbetalende kunder i et område så får ikke de som har betalt noe som helst. Ikke engang svar på henvendelser eller forklaring på hva som skjer. Det er såpass useriøst at det er rart noen tør eller ønsker å være kunder i det hele tatt. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tja... JEG har i alle fall ikke betalt noe, og skal ikke betale før linjen er oppe og går. Så ingen penger tapt her... Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Vi betalte heller ingen ting før linjen var oppe. Fikk den nå nettop i Feburar og da ble det trekt med en gang. Sitter på 100/100 Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Spennende... Kan du røpe HVOR du "sitter"? Interessert i HVOR de jobber for tiden... Lenke til kommentar
slacky Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Kjenner meg RIMELIG irritert bare ved å lese alt tullet fra bofiber.. (...) Søksmål?? Hadde jeg blitt spilt slik, gang på gang.. Sett at andre også blir spilt: Hadde jeg gått på døra dems, rett til sjefens kontor, å sørget for at han ligger på gulvet å griner som den dritungen han er, før jeg går ut. Er ikke veldig glad i idioter. UTROLIG at ingen har tatt seg til å gjøre dette. Endret 28. februar 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå