Gå til innhold

Registrert meg på funpic og åpnet PhpMyadmin...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg registrert meg på funpic og åpnet PhpMyadmin, jeg har noen script som jeg vil lime inn der. Men jeg vet ikke hva jeg klikker på for og åpne selve databasen som jeg kan legge/skrive scriptet inn i. Hvem av disse skal jeg trykke på:

Velkommen til phpMyAdmin 2.6.4-pl4

MySQL 4.1.22-log som kjører på localhost som [email protected]

phpMyAdmin - Logo

MySQL

Opprett ny database Opprett ny database: Dokumentasjon

Ingen privilegier

Vis prosesser Vis prosesser Dokumentasjon

Tegnsett og sammenligninger Tegnsett og sammenligninger

Lagringsmotorer Lagringsmotorer

databaser databaser

Eksporter Eksporter

Logg ut Logg ut Info

phpMyAdmin

Language

Language Info:

MySQL-tegnsett MySQL-tegnsett: UTF-8 Unicode (utf8)

Kollasjon av MySQL-oppkobling

Kollasjon av MySQL-oppkobling: armscii8_binarmscii8_general_ciascii_binascii_general_cibinarycp1250_bincp1250_croatian_ci

p1250_general_cicp1251_bincp1251_bulgarian_cicp1251_general_cicp1251_general_cscp1251_ukra

nian_cicp1256_bincp1256_general_cicp1257_bincp1257_general_cicp1257_lithuanian_cicp850_bin

p850_general_cicp852_bincp852_general_cicp866_bincp866_general_cidec8_bindec8_swedish_cige

std8_bingeostd8_general_cigreek_bingreek_general_cihebrew_binhebrew_general_cihp8_binhp8_e

glish_cikeybcs2_binkeybcs2_general_cikoi8r_binkoi8r_general_cikoi8u_binkoi8u_general_cilat

n1_binlatin1_danish_cilatin1_general_cilatin1_general_cslatin1_german1_cilatin1_german2_ci

atin1_spanish_cilatin1_swedish_cilatin2_binlatin2_croatian_cilatin2_general_cilatin2_hunga

ian_cilatin5_binlatin5_turkish_cilatin7_binlatin7_estonian_cslatin7_general_cilatin7_gener

l_csmacce_binmacce_general_cimacroman_binmacroman_general_ciswe7_binswe7_swedish_ciutf8_bi

utf8_czech_ciutf8_danish_ciutf8_estonian_ciutf8_general_ciutf8_icelandic_ciutf8_latvian_ci

tf8_lithuanian_ciutf8_persian_ciutf8_polish_ciutf8_roman_ciutf8_romanian_ciutf8_slovak_ciu

f8_slovenian_ciutf8_spanish2_ciutf8_spanish_ciutf8_swedish_ciutf8_turkish_ciutf8_unicode_c

Dokumentasjon

phpMyAdmin-Dokumentasjon phpMyAdmin-Dokumentasjon

Offisiell phpMyAdmin-hjemmeside Offisiell phpMyAdmin-hjemmeside

[ChangeLog] [CVS] [Lists]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...