absalone Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bør jeg velge en pc med blue-ray når jeg skal kjøpe ny? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser du mye film da? Og liker du bedre kvalitet på filmer er det ikke noe ulempe med Blu-ray. Og så må du vel vurdere selv om det er verdt de ekstra kostnadene det blir. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) I utgangspunktet nei, men om du pleier å koble pcen din til tv så ville jeg gått for en bluray spiller. Edit. Snakker vi om laptop med innebygd spiller eller snakker vi om stasjonær med blu-ray rom? Endret 29. mars 2009 av Teac Lenke til kommentar
absalone Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ser egentlig ikke film på dataen Men tenkte mer på om det etterhvert blir sånn at alt kommer på blue-ray cder? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis du ikke trenger det nå venter du til du gjør det, da har sikekrt også prisene falt en del Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg syntes ikke du burde fokusere på blu-ray når du kjøper PC. Innen blu-ray blir noenlunde standard, kommer du nok til å kjøpe/ønske deg en ny PC og da får du blu-ray brenner også Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser egentlig ikke film på dataen Men tenkte mer på om det etterhvert blir sånn at alt kommer på blue-ray cder? Blu-ray kommer ikke til å bli brukt til annet en film langt frem i tid. Per dags dato er det få eller ingen programmer som har behov plassen på en blu-ray disk. Tenker vanlig bruk. Ser du ikke film, så er det ikke vits i å betale ekstra for denne støtten. Bruk heller de ekstra pengene på annet hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå