abene Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Microsoft skal ved "et uhell" ha lagt ut en nettside som bekrefter at Windows 7 RC blir tilgjengelig i mai. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var da litt sent hardware? Itavisen kom nå faktisk med dette for tre dager siden. Føler også at artiklene bare har blitt dårligere og dårligere etter att gamer og edda skilte lag... Nesten slik at de artiklene man faktisk finner som handler om IT på Itavisen er blitt bedre enn de man finner på hardware. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal bli spennende å se om Microsoft har fikset "Multiprocessor_Configuration_Not_Supported" bugget med flerkjerne CPUer i RC'n... Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva med at AC97 ikke gir fra seg lyd uansett hva man gjør(både 7000 og 7057 32 og 64 bit). Selv drivere er instalert og w7 tror alt er ok. Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Gammelt nytt det her ja. Ang. AC97 - på 7057 funka det hos meg. Skal teste 7068 nu... Endret 29. mars 2009 av WannabeZZ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var det ikke en artikkel for noen dager siden som sa akkurat dette? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) jo ... it-avisen (og andre nettsteder) hadde om dette MENS SIDEN FAKTISK VAR OPPE. Og det var i flere dager. Dette blir jo som å komme nå og si "å dæven... godt nytt år gutter!" Endret 29. mars 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Man skal være litt forsiktig med dette ordet i denne sammenhengen, "lanseringsdato". Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skammelig å sammenligne ITavisen med HW.no HW er tross alt seriøse. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skammelig å sammenligne ITavisen med HW.noHW er tross alt seriøse. Håper det var ironi det der. Mye oppgulp på HW.no i det siste. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 HW er tross alt seriøse. HW var seriøse mener du. Nå kommer de bare med oppgulp 3-7 dager etter resten av info verdenen, og da som regel ufullstendige eller misvisende artikler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvor ligger useriøsiteten ved å ha nyheter som andre har hatt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 HW er tross alt seriøse. HW var seriøse mener du. Nå kommer de bare med oppgulp 3-7 dager etter resten av info verdenen, og da som regel ufullstendige eller misvisende artikler. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sklir vel litt offtopic, men hvis man sammenligner utseende, brukervenlighet, oversiktlighet og omfang av innhold, så er det vel ikke noe tvil at HW skiller seg bedre ut en ITa. Dessuten synes jeg og HW har milevis bedre tester, spesielt hvis man legger inn alle de andre sidene, som amobil,dinside osv. Jeg stoler hvertfall mer på en artikkel fra HW enn ITa hvertfall. Ontopic: Skal bli fint å teste RC Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var da litt sent hardware? Itavisen kom nå faktisk med dette for tre dager siden. Hva så? Kunne skjønt at tids-aspektet hadde betydning hvis det var snakk om utbrudd av pest & kolera og at man måtte ta sine forhåndsregler i hui og hast, men herregud, her har vi med å gjøre for det meste gossip og sladder, så slapp av litt da folkens Dessuten, for de av oss som ikke hver bidige dag tråler sladder-web'n etter siste nytt, er det uansett en fersk-nyhet når/om det kommer x-dager senere her på HW. Holder iallefall for meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Om jeg får nyheten 3 dager før eller senere er ikke så nøye. Jeg synes heller man skal fokusere mer på å få utført produkttester så tidlig som mulig etter lagerføring i Norge. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ITavisen har i en lengre periode hvert plaget av en gjeng med unnskyld uttrykket "bedrevitende fjortisser" som nå er i ferd med å innta hw.no. Jeg skulle ønske folk kunnne diskutere artikkelens innhold istede for å more seg med å rakke ned på redaksjonens journalistiske arbeid. Om man synes en artikkel er dårlig eller kvaliteten på artikler er synkende bør man ta dette opp i en egen tråd og ikke under selve nyhetssaken. Egentlig burde moderatorer ryddet unna/ flyttet slike kommentarer til eget fora. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Om jeg får nyheten 3 dager før eller senere er ikke så nøye. Jeg synes heller man skal fokusere mer på å få utført produkttester så tidlig som mulig etter lagerføring i Norge. Faktisk er det mer enn tre dager siden jeg hørte om at RC1 av Windows 7 trolig kom i mai. Jeg skulle ønske folk kunnne diskutere artikkelens innhold istede for å more seg med å rakke ned på redaksjonens journalistiske arbeid. Når en artikkel i realiteten ikke har innhold så er det faktisk vanskelig å diskutere innholdet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt med på dette siden B7057 kom, og jeg trodde RC skulle komme i april. Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 De som nå kritiserer Hw.no er nok tvert i mot vi som har vært med hw.no siden starten og som veit hvordan det var før og som ser hvilken vei det har gått. Bortsett fra forumet har ikke hw.no noe å fare med lenger. De få produktestene som er her kommer mange måneder etter at produktene har vært på markedet (og tester av produktene er for lengst lest andre plasser), og når de først kommer er de ofte preget av dårlig innsikt og skriveferdigheter. Når det gjelder artiklene som kommer her er de som regel dårlig oversatte kopier av utenlandske artikler, igjen dager og uker etter at de opprinnelig var publisert... Itavisen er i det minste betydlig raskere ute med ting, selv om det gjerne skorter på oversettelser og innsikt til tider der også men... Så hva har hw.no å tilby lenger??? Kun forumet... Tror nok det begynner å bli et behov for en aktør i det gamle hw.no formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå