eUnaas Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har leket meg litt med Dreamweaver noen år, sånn helt på hobbybasis. Her om dagen lastet jeg ned en trail på Fireworks på Adobe sine sier. Men jeg forstår ikke helt hva progammet gjør? -Er det et melomledd mellom Illustrator og Dreamweaver? -Er det der man planlegger siden? Men ikke bygger den? -Kan man bygge en side og publisere den direkte fra Fireworks? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er litt som du sier - et mellomledd. Mer et verktøy for å klargjøre elementer for publisering på web. Du kan lese litt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Fireworks Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Før når macromedia var til, altså før adobe kjøpe de, var det vell en konkurrent til Photoshop og Illustrator, med mulighet til å manipulere og lage vektorbilder. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fireworks brukes vel hovedsaklig til å kjapt lage high fidelity prototyper av applikasjoner og nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå