L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Av erfaring så vet jeg at folk kommer til å lure på dette rundt disse tider. Viser klokka på forumet en time feil for deg så gå inn på forumets hovedside: http://www.diskusjon.no Korrigerte den seg nå? Det er nemlig hovedregelen. Hvis ikke så går på kontrollpanelet. Bla så ned til foruminnstillinger. Vær sikker på at du har huket av Autokorriger sommertid av sommertid og husk også å trykke på "Endre mine kontoalternativer". Gå inn på hovedsiden igjen. Fungerer det nå? Hvis ikke det funker så har du ett alternativ igjen. Gå tilbake til foruminnstillinger og huk vekk Autokorriger sommertid. Huk så av boksen hvor det står "Er sommertid aktivert?" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for tipset. Synd jeg må benytte manuell justering. Noen som vet hvorfor "autokorriger" ikke fungerer? Har prøvd å laste forsida flere ganger. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for tipset. Dette er et problem ved hver eneste korrigering. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Der funket det ja! Måtte ta det siste alternativet for å fikse det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 se der ja, takk for tipset lars Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 La ikke engang merke til at den gikk feil i utgangspunktet, men takker så mye. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Der funket det ja! Måtte ta det siste alternativet for å fikse det. Samme her. Takk Lars. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for infoen. Var dritt å se at klokka hele tiden gikk en time foran. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da ser det ut til at autokorrigeringen fungerer slik den skal. Vil tro serveren var sen med oppdateringen. Slett gjerne cache fra nettleseren også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil bare legge til at om noen skulle tvile på hva klokka er så kan man gå inn på klokka.no. Stemmer det ikke med forumet så lek med foruminnstillingene til de stemmer over overens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg