HammerBro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En ca 5år gammel stasjonærpc sluttet å fungere i går etter et strømbrudd. Når jeg putter i ledningene hører jeg bare en pipelyd fra høytalerene og når jeg prøver å trykke inn powerknappen skjer det ingenting. Det første som slo meg var vel at dette måtte være strømforsyningen, men vet ikke helt sikkert. Noen idèer om hva det kan være? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil be deg gå over alle kabler å sjekke for korrekt plassering. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Søk også på Google med Post error codes. Pipene du hører er en feilkode som kan fortelle deg hva som er feil. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 eneste ledningen jeg tok ut og inn var strømkabelen (etter strømbruddet) så det er neppe noe som er feilkoblet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har du søkt på Post error codes? Den pipingen du hører er en feilkode som viser hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå