Gå til innhold

Hjelp til å sette sammen gamingPC til maks 4k på Netshop?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å kjøpe meg ny PC nå, men er ikke helt sikker på hva som passer optimalt sammen. Så derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg å velge ut noen komponenter fra Netshop.no?

Jeg skal hovedsaklig bruke PC'en til Counter-strike 1.6 når det gjelder spill. Det er ikke nødvendig med kabinett, skjerm osv. det har jeg. Vet ikke om strømforsyningen jeg har er god nok, men isåfall kunne noen nevnt hva jeg minst må ha av watt/volt (eller hva det er)?

Takker veldig mye på forhånd!

EDIT: Har lest at jeg burde bruke Intel og ATI fremfor AMD og Nvidia? Noen erfaringer med HD4850?

Endret av Shitzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du får ikke store greiene for 4 k, nesten ingenting. Ville spart litt mer

.. Å gå fra en 5 år gammel Celeron og Geforce FX5200 128mb, til hvasomhelst i dag er store greier uansett tror jeg, men takk for tipsene! Bestiller det du sa jornboss, bare venter et par dager og ser om det kommer inn noen andre forslag eller innvendinger! Takk igjen!

Endret av Shitzo
Lenke til kommentar

Her er det GTS250 1GB på 1 GB. Jeg så at jeg hadde lagt inn et HD4850 512 i Intel forslaget. Du får sjekk litt rundt hva som er best av GTS250 1GB og HD4850 512.

Forøvrig er det forslaget med E7400 og GTX260 som yter best til spill. Netshop har HD4870 1 GB som du kan vurdere i steden for GTX260. Mest sannsynlig litt mere kraft i HD4870. Krever vel ca 500-550 W.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...