MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tenkte jeg skulle spørre O' store mektige forum om litt tilbakemeldinger på det nye designet på siden min. Litt om siden først og fremst: Ja, jeg bruker cutenews; fordi jeg ikke orker å stresse med noe annet. Skal med tiden skifte over til Wordpress eller noe annet, men det kommer senere. Ja, galleriet er Autoviewer; fordi jeg synes det var litt stilig, og enkelt å kompilere rett fra Photoshop. Siden fungerer bra i Safari og Firefox, men er litt spent på hvordan den fungerer i andre nettlesere. Siden finner du her Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 1: Title. Bruk. Title 2: Telfonnr. som kun fungerer med iPhone? Fåttåvåkk? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oversiktlig og enkelt, dette ingen dårlig egenskap ved en hjemmeside, i denne sammenheng synes jeg kanskje de ble litt kjedelig? AutoViewer er tøff, selv bruker jeg et modifisert LightBox script, men vurderer å gå over til denne. Vi får sjå. Siden din validerer forresten ikke, den gir en advarsel i koden. Du har litt å jobbe med på denne, feks. like jeg ikke headeren din noe særlig, den var rotete. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Må bare si at jeg likte godt bildene dine! Ellers syns jeg bakgrunnen stjeler for mye oppmerksomhet fra innholdet, men igjen så er det bakgrunnen som gjør siden penere å se på.. Så et lite dilemma for deg der Savner også A:hover på linkene dine, ble nesten overasket over at du ikke hadde det. Jeg er egentlig ikke noe "fan" av at gallerier åpnes i et nytt vindu/fane, det føres ofte til at brukeren ikke gidder å se gjennom det du har.. Men når jeg først er inne på galleriet ditt så fungerer dette fint. Helt OK side som er lett å laste og brukervenlig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for tilbakemeldinger. Jonta: hadde du trykket på linken hadde du skjønt hva jeg mente, men jeg fjerner den hvis det skapte forvirring. Det som ikke validerer på siden min er en liten feil i charsettet på siden. Latin1 er ikke helt godkjent, men den fungerer, så den validerer til tross for det. Headeren er bare no mikkmakk jeg slang sammen for å ha noe der. Var lei av å bare ha den tom. Skal gjøre den om. Samme med bakgrunnen. a:hover hadde jeg, men fjernet den for å teste noe, så den er bare glemt å settes på igjen. Helt enig at det kan være kjekt ^^ Er selv heller ikke noe fan av slike gallerier. Brukte tidligere en kryss mellom Lightbox og simpleviewer, men jeg ønsket noe annet, og derfor gikk jeg for denne løsningen som jeg føler selv at fungerer bra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 1: Title. Bruk. Title Jada, jada.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Siden din validerer forresten ikke, den gir en advarsel i koden. Du har litt å jobbe med på denne, feks. like jeg ikke headeren din noe særlig, den var rotete. Har fikset den warningen nå Nå validerer den helt uten warning Eneste som ikke validerer nå er bloggen min, men det skyldes drittkode fra Youtube og CV-siden, fordi jeg bruker en <li> for hvert punkt. noen som har et forslag til en annen måte å gjøre dette på, slik at det validerer? Endret også litt på headeren, til jeg gidder å lage hen skikkelig en :b Flere ting jeg bør endre på/legge til/fjerne? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Kanskje greit å fjerne navnene på bildene? Jeg bryr meg iallefall ikke om bildet heter DC 12_3214;) Endret 14. april 2009 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
pan100 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Utrolig bra bilder, og jeg tenker kanskje designet ditt skulle båret litt mer preg av at du er flink til å ta bilder. Kanskje du kunne basert designet på det bildet du har i "folk" der du har tatt flere bilder i stuen av deg selv (jeg antar det er deg) i forskjellige posisjoner? Designet sier liksom ikke noe om hva som egentlig befinner seg på websiden. Du kunne jo også hentet inspirasjon fra andre fotografer, ta for eksempel http://www.elinhoyland.com eller mer internasjonale http://www.yuridojc.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå