Dr. Chaos Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Huska du å stille klokka til sommertid? Jeg glemte det, og da jeg våkna var PC-klokka en time foran vekkerklokka og mobilen. Dumt at jeg glemte det, da hadde jeg "konvertert" søvnrytmen min til sommertid samtidig. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjedde automatisk klokka 3, med unntak av håndklokka mi, som jeg stilte manuelt noen minutter over 2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nope, kom 1 time for seint på jobb. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Stilte den i går jeg. Før jeg la meg. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg får løpe rundt og se om alle klokkene er "likestilte". Jeg hadde helt glemt at det var natt til i dag, men oppdaget det da jeg så at soveromsklokken min var 1 time for sakte i forhold til alle klokkene i stua. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 iPod og PC ordner seg jo selv, men klokken og alarmklokke har jeg tatt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det bare meg eller har ikke forumklokka stilt seg? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det bare meg eller har ikke forumklokka stilt seg? Det er ikke bare deg nei, forumklokken er feil Og ja jeg husket å stille klokken, eller det vil si mobilen stilte seg selv og jeg stilte de andre klokkene etter den, praktisk Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Glemte å stille alle klokkene jeg vanligvis bruker. Våknet av meg selv i morges en halvtime før jobb. Da sto begge vekkerklokkene jeg bruker på 0530, mens den egentlig var 0630. Kom på jobb 0659, så det gikk jo bra da. Men trodde mobilen stilte seg selv, men det gjorde den da ikke så den måtte jeg stille selv, og klokka i bilen Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fikk en time fravær på skolen) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gjorde det jeg Fikk en time fravær på skolen) Hvordan er det mulig da du skulle stille klokka fremover? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Trengte ikke stille til sommertid. Sommer- og Vintertid finnes ikke paa Island ^^. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gjorde det jeg Fikk en time fravær på skolen) Hvordan er det mulig da du skulle stille klokka fremover? Hvordan er det ikke mulig? Si man begynner kl 8, og er på skolen da, så er jo klokken egentlig 9: 1 time fravær. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Huska heldigvis vekkerklokka i siste liten. Men som vanlig ble det en hyppig brukt unnskyldning for å skulke første time på skolen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gjorde det jeg Fikk en time fravær på skolen) Hvordan er det mulig da du skulle stille klokka fremover? Fordi han glemte å stille klokka og dermed begynte skolen en time tidligere en hva han trudde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Gjorde det jeg Fikk en time fravær på skolen) Hvordan er det mulig da du skulle stille klokka fremover? Si vedkommende står opp klokka 7 til vanligt, så er jo klokka 8 for oss som faktisk har stilt klokka. Med andre ord så satt alle på skolebenken når hun stod opp. Må stille klokka bakover 1 time for å tenke slik du tenker nå sameboe. Edit: ups. ser to stykker allerede har forklart dette før meg Endret 30. mars 2009 av Hille Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg glemte det, men var på fyllekalas, så det var ikke så veldig farlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ok, nå skjønte jeg at jeg dreit meg ut her x) Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ok, nå skjønte jeg at jeg dreit meg ut her x) Huff, ja, man får virkelig gjennomgå på diskusjon.no ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå