nathantg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker dette forumet ganske godt, men jeg prøver å sette meg litt inn i finans, og lurer da på om det er andre plasser jeg bør følge med på i tillegg til her, for å få med meg hva som skjer i den norske finans verden? Er det noen forum dere andre som er finans-interesserte følger med på? Beklager hvis det ikke er kosher å "reklamere" for andre forum på et forum -- der er også et alternativ å sende meg anbefalinger privat hvis det blir mindre kontroversielt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker dette forumet ganske godt, men jeg prøver å sette meg litt inn i finans, og lurer da på om det er andre plasser jeg bør følge med på i tillegg til her, for å få med meg hva som skjer i den norske finans verden? Er det noen forum dere andre som er finans-interesserte følger med på? Beklager hvis det ikke er kosher å "reklamere" for andre forum på et forum -- der er også et alternativ å sende meg anbefalinger privat hvis det blir mindre kontroversielt. Les DN og økonomidelen av Aftenposten for å få med deg hva som skjer. Forumene deres er dessverre stort sett søppel.. Forumet på HegnarOnline er enda verre.. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg bruker stocktalk.no - bra side for å diskutere aksjer, koster dog litt per måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå