unwill Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lurer på om noen har noen lure tanker på hvilken telefon som er "best" i ca 2000 kr prisklassen. Så på SE, og syns disse to modellene C510 og C702 er interessant. Personlig setter jeg mer pris på et mobilkamera framfor musikk. Ellers bør den være solid og ha greie taster. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Lurer på om noen har noen lure tanker på hvilken telefon som er "best" i ca 2000 kr prisklassen. Så på SE, og syns disse to modellene C510 og C702 er interessant. Personlig setter jeg mer pris på et mobilkamera framfor musikk. Ellers bør den være solid og ha greie taster. Hei jeg ville anbefalt Sony Ericsson C902. Det er en veldig stilig og ganske slank mobiltelefon. Har den selv og er ganske fornøyd med den. Det er 5 mega pixler kamera og video funksjonen er også overaskende bra der man får ganske glatte video klipp i tillegg til at lyden kommer klart med. Høytalerene som ligger inni den er brukbare, sånn sirka som de andre sony ericsson mobilene men bruker d headset eller kopler de til noen høytalere kan du stille inn en funksjon som heter MEGA BASS. Da får du ganske bra bass men ikke så mye at det blir ubehagelig å høre på. Det er også en funksjon som heter TrackID som man kan bruke direkte fra radioen som er på mobilen eller fra en sang som du hører rundt deg. Den funksjonen finner navn på artisten, navn på sangen og navn på cd-en den kommer i fra. Med i esken får du en minnekortleser som er på størrelse som en vanlig minnepenn men du kan putte inn minnekortet fra mobilen og overføre bilder og musikk fra en pc til en mobil. Veldig kjekk liten sak den minnekortleseren. Denne herligheten koster 799 pluss et abnomang som heter Tele2 Champion. Da betaler du 189 i måneden og ringer og sender SMS for bare 39 øre. Total minstepris blir 3067,- første året. Anbefalter den på det sterkeste!!! hvis 3000,- blir for mye så får du også C702 til 1669,- med 0,39,- minuttet Link til den her! Endret 29. mars 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
ch0595 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lurer på om noen har noen lure tanker på hvilken telefon som er "best" i ca 2000 kr prisklassen. Så på SE, og syns disse to modellene C510 og C702 er interessant. Personlig setter jeg mer pris på et mobilkamera framfor musikk. Ellers bør den være solid og ha greie taster. C702 er en telefon som er kjempe solid men har "dårlige" taster som http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...3285/konklusjon testen til Amobil sier. Men c510 har en kjempe bra kamera for og være bare 3.2. virker som det er 5. Siden du ikke vil ha dårlige taster så må du nåkk ta c510 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 LG KU990 er vel telefonen som har best kamera til prisklassen. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 En ny kandidat dukket opp da. Nokia 6220 Classic, hvordan er kameraet på denne sammenlignet med f.eks. C510? Så også på C902, men syns denne er litt dyr, også har den mindre skjerm. Ikke at 0,2 tommer er mye, men det er jo litt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 En ny kandidat dukket opp da. Nokia 6220 Classic, hvordan er kameraet på denne sammenlignet med f.eks. C510? Så også på C902, men syns denne er litt dyr, også har den mindre skjerm. Ikke at 0,2 tommer er mye, men det er jo litt. hmm men i går natt var det kveldtilbud på C902. 1669,- første året=) Da skulle du fått bestilt! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg ville nok valgt 6220, tross det er veldig gammelt og dårlige taster så har den xenon-blitz og tar meget gode bilder i tillegg VGA videoopptak. Nokia 6220 SE C510 imponerer desverre ikke, mer kan du lese fra www.Mobilen.no Men da også en titt på LG KU990, den tar gode bilde og videoopptak, divx og slowmotion. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg må ha telefonen med enten Telenor eller Djuice (pga familieabonnement), eller uten abonnement. W902 frister også, men ser at den blir litt for dyr. Har ikke 6220 ser fristende ut, men jeg tror ikke jeg får bruk for smart telefonen, og tror at batteriet på den ikke er like bra. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det ble en W902 Så den på kampanje til 499 kr + abbonement med 129 kr i månedsavgift, så ca 2000 kr det første året. Foreløpig veldig fornøyd. Mangler blitz til kameraet da, men veldig tøff telefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 + høy ringe- og sms-pris, som blir en vesentlig sum om du ringer litt. Grattis med ny fon anyways Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 + høy ringe- og sms-pris, som blir en vesentlig sum om du ringer litt. Grattis med ny fon anyways Takk Syns ikke ringeprisen var så ille selv om det finnes bedre der ute. Jeg har også muligheten til å bare legge vekk det abonnementet, også stappe inn et annet kort, da får jeg jo bedre ringepriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå