Gå til innhold

Hva heter tittelen på filmen?

Lucyangel

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg så på en film for tre-fire år siden, tror jeg. Husker ikke hva den heter og husker ikke så veldig mye av den, men skal prøve å forklare så godt jeg kan. Husker bare at den var veldig fin og har lyst til å se den igjen.

Den handler om en brannmann som man ser på begynnelsen som skal inn i et hus å redde noen el. noe sånt. Også skjer det noe der, tror han dør el. noe sånt. Også er det en ung mann som er fra "framtiden". Han snakker i sånn radio/walki-talkie og finner en frekvens som det er noen han snakker med, og det er han brannmannen. Han unge mannen har sett i en avis at på det og det årstallet så var det en forferdelig brann som drepte en brannmann. Så tror jeg at han brannmannen snakker med han unge mannen før han dør i den brannulykken. Så forteller han unge mannen hva som kommer til å skje hvis han går inn i det huset og sånt. Og hver gang han sier noe til brannmannen hva han ikke burde så endrer skjebnen seg el. noe sånt.

Tror kanskje at det ble litt rotete, men klarte ikke å skrive det på en annen måte. Håper virkelig noen her inne vet hva den filmen heter. Har så utrolig lyst til å se den igjen. Tror det er Drama el. noe sånt.

Tusen takk for alle dere som svarer og muligens skjønte hva jeg skrev:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...