Gå til innhold

Musikk: Electronica (hard techno) Strapped Cock Motherfucker - Anal Destruction

Anbefalte innlegg

En form for technometall, eller analdestruert techno man vil kalle det for det! Sjekk ut og legg igjen en kommentar eller rate, eller bare hør og gi tilbakemelding her! :)

Forøvrig kan jeg si at jeg bruker Fruityloops og at denne låta er den første hvor jeg i hovedsak bruker samplede beats og gitarer. Syns det var en utrolig morsom opplevelse, for tidligere har jeg kun laget egne beats og melodier. Personlig syns jeg det er viktigst å lage ting selv, men også kunne bruke samples når det gir gode resultat.

:)

Mvh Jon

Endret av arralou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å komme med en betaking i denne sammenheng, er dette den desidert mest desillusjonerende tittelen jeg noen gang har sett på Diskusjon.no, jeg unnlater å kommentere musikken, da jeg ikke har noe positivt å si i denne sammenheng. Jeg vil likevel anbefale å utvide den musikalske horisont.

:blink:

Lenke til kommentar
For å komme med en betaking i denne sammenheng, er dette den desidert mest desillusjonerende tittelen jeg noen gang har sett på Diskusjon.no, jeg unnlater å kommentere musikken, da jeg ikke har noe positivt å si i denne sammenheng. Jeg vil likevel anbefale å utvide den musikalske horisont.

:blink:

Jo takk, den er meget vid fra før av og videre for hver dag som går. Nokså merkelig at du kan si noe om MIN musikalske horisont, når det tydeligvis er DIN som er begrenset? :)

Lenke til kommentar

Jeg vil beklage ovenfor forumets medlemmer at jeg ikke merket denne tråden skikkelig. :(

Men nå har jeg lært!

Jeg har oppdatert tittel og førstepost med ny og bedre informasjon for å tilrettelegge med forumets standard!

Endret av arralou
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...