arralou Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) En form for technometall, eller analdestruert techno man vil kalle det for det! Sjekk ut og legg igjen en kommentar eller rate, eller bare hør og gi tilbakemelding her! Forøvrig kan jeg si at jeg bruker Fruityloops og at denne låta er den første hvor jeg i hovedsak bruker samplede beats og gitarer. Syns det var en utrolig morsom opplevelse, for tidligere har jeg kun laget egne beats og melodier. Personlig syns jeg det er viktigst å lage ting selv, men også kunne bruke samples når det gir gode resultat. Mvh Jon Endret 29. mars 2009 av arralou Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du/dere får til noen spredte riff som er lovende, men helheten er monoton og dessverre ganske kjedelig. Med et litt bedre beat i bunnen og litt mer kompleksitet i låta så kanskje Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For å komme med en betaking i denne sammenheng, er dette den desidert mest desillusjonerende tittelen jeg noen gang har sett på Diskusjon.no, jeg unnlater å kommentere musikken, da jeg ikke har noe positivt å si i denne sammenheng. Jeg vil likevel anbefale å utvide den musikalske horisont. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 For å komme med en betaking i denne sammenheng, er dette den desidert mest desillusjonerende tittelen jeg noen gang har sett på Diskusjon.no, jeg unnlater å kommentere musikken, da jeg ikke har noe positivt å si i denne sammenheng. Jeg vil likevel anbefale å utvide den musikalske horisont. Jo takk, den er meget vid fra før av og videre for hver dag som går. Nokså merkelig at du kan si noe om MIN musikalske horisont, når det tydeligvis er DIN som er begrenset? Lenke til kommentar
arralou Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg vil beklage ovenfor forumets medlemmer at jeg ikke merket denne tråden skikkelig. Men nå har jeg lært! Jeg har oppdatert tittel og førstepost med ny og bedre informasjon for å tilrettelegge med forumets standard! Endret 29. mars 2009 av arralou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå