thesongbird Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg har nylig kjøpt en Acer emachine E520, og har problemer med touchpaden. Dersom jeg sitter med maskinen på fanget/beveger den en del, detter tochpaden ut, og vil ikke reagere mer. Det hjelper heller ikke å deaktivere og aktivere den igjen (Fn + F7). Eneste mulighet jeg har til å få den til å fungere igjen, er dersom jeg restarter hele dataen, noe jeg begynner å bli temmelig lei nå. Har noen et råd til hva jeg kan prøve, eller noe? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da dette er en ny maskin ville jeg levert den inn, eller sendt den på service. Dette er ikke akseptabelt for en ny maskin. Lenke til kommentar
thesongbird Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Okey, får vell nesten gjøre det:) Den er 4 dager gammel, så.. Ingen andre forslag altså? Litt kjedelig å måtte levere den inn, ettersom jeg er litt avhengig av den hver dag. Sitter pris på "kjerringråd", dersom noen har det. Endret 29. mars 2009 av thesongbird Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette høres helt klart ut som det er dårlig kontakt på pad'en. Som roberteh sier, lever den inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå