Gå til innhold

Elkjøp - garanti ved kjøp i nettbutikk

Anbefalte innlegg

På grunn av dårlige erfaringer med nettbutikker dersom det blir nødvendig å reklamere tør jeg ikke å kjøpe TV i en slik en. Jeg har finni en som elkjøp tilbyr på sin nettside, men som de ikke har i butikken. jeg kan dermed ikke velge collect-in-store, men får den tilsendt pr post. jeg lurer da på:

- 30-dagers returgaranti gjelder fortsatt. men kan jeg eventuelt returnere tven i butikken i situasjonen her? selv om de ikke tilbyr den der?

- vil 30 dagers prisgaranti fortsatt gjelde dersom jeg handler over elkjop.no?

Håper noen fra elkjøp kan svare (ja - de i butikken kan. og jeg spør dem eventuelt mandag :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Ja, du kan returnere til nærmeste Elkjøp-butikk. 30 dagers prisgaranti er ikke noe Elkjøp annonserer med lengre. :)

Lenke til kommentar
Ja, du kan returnere til nærmeste Elkjøp-butikk. 30 dagers prisgaranti er ikke noe Elkjøp annonserer med lengre. :)

perfekt :thumbup: ikke så enkelt å overse kunder som kommer fysisk i butikken og klager osv, enn å bare slette mailer.

angående prisgarantien så trodde jeg dem fortsatt hadde det, men at dem bare ikke får lov å reklamere for det? oh well..

Lenke til kommentar

Når ble dette endret?

Sist jeg sjekket levde den i beste velgående. Det er 1 uke siden.

EDIT: Sorry, leste ikke godt nok her. Var den 30 dagers returrett jeg snakket om.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar
På grunn av dårlige erfaringer med nettbutikker dersom det blir nødvendig å reklamere tør jeg ikke å kjøpe TV i en slik en. Jeg har finni en som elkjøp tilbyr på sin nettside, men som de ikke har i butikken. jeg kan dermed ikke velge collect-in-store, men får den tilsendt pr post. jeg lurer da på:

- 30-dagers returgaranti gjelder fortsatt. men kan jeg eventuelt returnere tven i butikken i situasjonen her? selv om de ikke tilbyr den der?

Håper noen fra elkjøp kan svare (ja - de i butikken kan. og jeg spør dem eventuelt mandag :p)

Du kan returnere tv i nærmeste butikk. Når det gjelder prisgarantien så annonseres det ikke med slikt lengre, men du får snakke med din lokale butikk om dette evt skulle skje.

Og skulle det oppstå feil på tven er det bare å dra til nærmeste butikk for å reklamere - om tven evt er stor, så kan du også ringe vårt kundesentert og få de til å booke at noen kjører hjem til deg for å hente den.

Lenke til kommentar

Du kan returnere tv i nærmeste butikk. Når det gjelder prisgarantien så annonseres det ikke med slikt lengre, men du får snakke med din lokale butikk om dette evt skulle skje.

Og skulle det oppstå feil på tven er det bare å dra til nærmeste butikk for å reklamere - om tven evt er stor, så kan du også ringe vårt kundesentert og få de til å booke at noen kjører hjem til deg for å hente den.

flott! takker for svar. da blir det ny tv :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...