afirm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eg er, som sikkert nokon andre, litt seint ute med særemne. Men no nærmar altså dagen seg med stormskritt, på tysdag skal eg framføre mitt særemne. Eg har om film, nærare bestemt top 10, imdb. Difor tenkte eg at eg ville søke litt råd her på forumet, der eg vil tru at mange har mykje meir peiling enn meg. Eg skal skrive litt om kvar film og diskutere imdb litt generelt. Eg har difor eit par spm eg vil filosofere over: - Kvifor ligg akkurat desse filmane på toppen av denne lista? - Kva skal til for at ein film slår gjennom på imdb? - Kvifor er det akkurat Frihetens Regn som ligg på toppen av denne lista? - Kva gjorde at The Dark Knight klarte å nå heilt opp til toppen på denne prestisjefylte lista? Er det nokon som kan kome med litt tankar rundt dette? Er det noko spesielt eg bør ta med ved dei enkelte filmane? Er det nokon som kjenner til noko ved ein av filmane som eg absolutt bør ta med? Feks forbindelse mellom kva tid dei vart laga og korleis dei ligg an på lista? Mvh afirm Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Eg har om film, nærare bestemt top 10, imdb.Eg skal skrive litt om kvar film og diskutere imdb litt generelt. Eg har difor eit par spm eg vil filosofere over: - Kvifor ligg akkurat desse filmane på toppen av denne lista? - Kva skal til for at ein film slår gjennom på imdb? - Kvifor er det akkurat Frihetens Regn som ligg på toppen av denne lista? Er det nokon som kan kome med litt tankar rundt dette? Regner med det er denne listen du snakker om. Filmene blir avstemt av brukerene, fra 1 til 10. Der 10 er best. Karakteren 9,2, gir et bilde av hva folket mener, bassert på gjennomsnittet. En film som er sies å være god, blir populær og har da av naturlige grunner fått en bedre karakter enn for eksempel filmen Zaat (blant IMDB's bunnliste). Hva som gjør en film god og godt likt, er flere forskjellige faktorer som spiller inn. Klassiske faktorer er skuespill, klipping og hvor godt de klarer å få oss egasjert. Sjekk ut, forsking.no's artikkel, som tar for seg problemstillingen i korte trekk. Håper du fikk noe ut av svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå