Gå til innhold

Filming i fotball.

asab

Anbefalte innlegg

Er medlem der på united forumet. Tviler på at jeg er den eneste som godtar det. Det er juks og jeg forstår folk som ikke aksepterer filming. Men det ser ut til at det er kommet for å bli og man må lære seg å leve med det. Mange som liker grise taklinger og, det går for det samme.

Jeg skjønner at vi bare må akseptere det, men du sier selv at du liker når Ronaldo filmer seg til straffe. Det er en ganske stor forskjell på å akseptere noe, og å like noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å innføre en kamp utestengelse for å løpe i offside? Det er jo et forsøk på juks, og burde ikke tolereres...

Er jo i 9 av 10 tilfeller ikke med vilje. Det er jo i forsøk på å score mål. Det samme kan jo ikke sies om filming. Jeg har hvertfall til gode å se en spiller som filmer for å få ballen i mål.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Straffe? det er indirekte en måte å jukse for å få ballen i mål på. Skal man ta en ting så må man ta det meste sier nå jeg. Jeg elsker når norske spillere filmer og disse såkalte "ekspertkommentatorene" sitter å vaser om at "dette vil vi ikke ha i norsk fotball". er som å si at man ikke vil ha saftige pondustaklinger i knehøyde heller. Det blir liksom for dumt. enten så spiller man fotball eller så spiller man ikke fotball. Dere som ikke tåler filming får finne dere noe annet å se på enn fotball. Filming er en del av fotballen, på både godt og vondt, akkurat som pondustaklinger i knehøyde!

Lenke til kommentar
Dere som ikke tåler filming får finne dere noe annet å se på enn fotball.

Jeg kjenner blodet bobler, jeg begynner å bli så ubeskrivelig lei og irritert, jeg får nesten lyst til å påføre deg smerte. Men jeg gidder ikke å svare i en tråd der det sitter hjerneskadde fitteskaller og skriver piss.

Jeg er bare underholdt av at du tar det så alvorlig. Som sagt: finn deg en annen sport, golf for eksempel, der er det ikke mye filming å snakke om.

Lenke til kommentar

Ohohoho, mange kjekke fine saklige innlegg her. Hvorfor skal filming få spesialbehandling? Hva er det som gjør filming så absolutt galt i forhold til andre ting?

Sier de samme som syns at Ronaldo er en skam når han filmer, at Solskjær var en skam når han så kynisk felte Newcastle spilleren for å hindre mål og tap? (http://www.youtube.com/watch?v=QBrFlDpQudY)

For min del, sier jeg at vi må ta det gode med det onde. Så når et av mine forbilder Zidane, skaller ned Materazzi og blir utvist i VM finalen, så skuffer det meg, og jeg syns ikke det hører hjemme på en fotballbane (selv om hvis noen fortjente det, så var det Materazzi), men allikevel ser jeg ingen grunn til å kalle Zidane for en skam eller noe lignende. Nei hvis filming må ut av fotballen, så spør jeg hvor går grensen, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Haha saklig innlegg. Hva gjør meg til en medgangsupporter? Da jeg nevnte filmingen til Ronaldo, var det kun ett eksempel ikke noe mer.

Deilig å få ut litt temperament? Skjønner jeg godt for det har ikke vært mye filming fra cr7 i det siste :p

Lenke til kommentar

Det er en ide som e blitt dritings syns jeg.

Hva om det er en urein takling som ser ut som filming? :p

Kan alltid skje at det ser ut som det, ellers er det en god ide.

Bortsett fra at filming er en del av fotballen, den blir aldri den

samme om vi skal følge loven :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...