DaddyYankee Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha, jeg spiller på 94 lag, vi hadde treningskamp mot juniorlaget, vi tok deres 6-4. Jeg filmet faktisk mye, men dommern sa det kalles ikke filming han er bare liten.. hhahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha, jeg spiller på 94 lag, vi hadde treningskamp mot juniorlaget, vi tok deres 6-4.Jeg filmet faktisk mye, men dommern sa det kalles ikke filming han er bare liten.. hhahaha Hahaha, det var så morsomt! :!: NOT! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Høres ut som en grei sanksjon hvis f.eks. det ETTER kampen blir gjennomgått hvem som har og ikke har filmet. Det blir tull å la dommeren underveis i kampen bestemme hvem som filmer... Man trenger egentlig videodømming, men det er en annen diskusjon... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hva er galt med filming spør nå jeg. Det er ikke lov, men det er et middel man prøver å bruke for å vinne en kamp. Dette blir jo som å si at man vil ha vekk alt som skaper frispark etc. Hva er vel fotballen uten ulovlighetene? tenk dere en kamp totalt uten saftige taklinger, trøyeholding og armbruk. Kjedelig spør du meg! Endret 7. april 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kunne ikke vært mer enig. Kjipt hvis motstanderen filmer, men man overlever. Beste laget vinner uansett. Dessuten tilføyer det spenning, som du sa Lenke til kommentar
H80 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Synes det er OK med filming jeg. Selv om jeg ikke har TV og ikke liker fotball, har jeg forståelse for dem som gjerne vil se fotballkamper. Så filming/TV-opptak er greit, iallefall for landskamper og kanskje også for de øverste divisjonene, som tippeligaen og premieligaen (eller hva det nå heter der borte i Storbritannia). Problemet er vel heller de høye lisenskostnadene som er forbundet med filming og opptak av fotballkamper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg må si jeg liker slike tråder, spesielt på natterstider, det skaper alltid en eller annen meningsløs lættis i meg Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fordi folk er så trøtte at de ikke aner hva de skriver om. Hvertfall er jeg det Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Filming er kurant. Filming er for tapere. Hva er galt med filming spør nå jeg. Det er ikke lov, men det er et middel man prøver å bruke for å vinne en kamp. Dette blir jo som å si at man vil ha vekk alt som skaper frispark etc. Hva er vel fotballen uten ulovlighetene? tenk dere en kamp totalt uten saftige taklinger, trøyeholding og armbruk. Kjedelig spør du meg! Det er juks og er det motsatte av ferdigheter, trenger du flere svar på hvorfor det er galt? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva med å takle en person ureint da? skal vi utestenge alle 1 kamp hver gang man begår en ulovlighet? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 1. Det kan være uhell 2. "ureine" taklinger er det som ER fotball. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så ulovlighet A er bra, ulovlighet B er ikke bra? Fin logikk Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ureine taklinger som du så fint kaller det, ER fotball. Filming er for mislykkede dramalinje-elever. Ureine taklinger blir i alle fall akseptert av de fleste, så lenge man ikke går inn som et mordforsøk. Filming er som å få ett kilo spy i trynet. Forkastelig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg skjønner ikke hva som skiller filming og ureine taklinger. Begge er noe spillere gjør for å forbedre sine sjanser for å vinne. Om man legger seg for å få frispark, så er jo dette noe som dommeren skal ta tak i der og da. Akkurat som en takling. Ja til Filming i Fotball! Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Umulig, så lenge video/reprise ikke blir tatt i bruk, å fjerne filming. Det er og blir en del av spillet. Jeg er united fan og liker når ronaldo filmer seg til straffe. Det tror jeg de fleste andre gjør også. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Umulig, så lenge video/reprise ikke blir tatt i bruk, å fjerne filming. Det er og blir en del av spillet. Jeg er united fan og liker når ronaldo filmer seg til straffe. Det tror jeg de fleste andre gjør også. Der tar du så jævlig feil. Ta en tur innom United-tråden. Eller, hils på engelske fans, de nærmest dreper folk som liker filming. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Umulig, så lenge video/reprise ikke blir tatt i bruk, å fjerne filming. Det er og blir en del av spillet. Jeg er united fan og liker når ronaldo filmer seg til straffe. Det tror jeg de fleste andre gjør også. Personlig hater jeg filming, i spillet that is. Jeg tolker det som juks, tvers gjennom. Men jeg må si jeg nyter diskusjonen rundt/ i etterkant! Endret 8. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Synes det er OK med filming jeg. Selv om jeg ikke har TV og ikke liker fotball, har jeg forståelse for dem som gjerne vil se fotballkamper. Så filming/TV-opptak er greit, iallefall for landskamper og kanskje også for de øverste divisjonene, som tippeligaen og premieligaen (eller hva det nå heter der borte i Storbritannia). Problemet er vel heller de høye lisenskostnadene som er forbundet med filming og opptak av fotballkamper. Du er klar over at vi snakker om filming som i "diving" som vil si at man faller veldig lett (ofte uten å ha kontakt med motspilleren) for å få frispark/straffe/motspilleren utvist. Har ingenting med filming med kameraer å gjøre. Umulig, så lenge video/reprise ikke blir tatt i bruk, å fjerne filming. Det er og blir en del av spillet. Jeg er united fan og liker når ronaldo filmer seg til straffe. Det tror jeg de fleste andre gjør også. Det er du helt alene om. Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er medlem der på united forumet. Tviler på at jeg er den eneste som godtar det. Det er juks og jeg forstår folk som ikke aksepterer filming. Men det ser ut til at det er kommet for å bli og man må lære seg å leve med det. Mange som liker grise taklinger og, det går for det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå