Gå til innhold

Filming i fotball.

asab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utestengelse.

Men ikke alle blir tatt, hva om noen filmer seg til straffe og det avgjør kampen.

Så kan man i ettertid utvise han 1 kamp, og neste gang han gjør det blir det 3 kamper osv..

Lenke til kommentar
Dette er en dårlig idé. Idiotisk å utestenge noen for å filme. Ta heller og konsentrer på flere dopingtester. Er viktigere at doping forsvinner enn filming.

Men man blir jo utestengt om man doper seg.

Btw, er ikke noe problem å ta flere dopingtester, det er bare at ingen vil bruke penger på det.

Så etter en av fotballspillerene har filmet en del ganger; har han da opparbeidet seg en hel del med kamp karantener? (Hvis det går fra 1 til 3 og så til 5?)

Eller det hadde vært bedre med 1 filming, 1 kamps utestengelse. Og når dem har filma 5 gang så hadde dem fått 3 kampers.

Lenke til kommentar

Det med direkte karantener som dette ville ikke fungert. Vi kjenner FA, NFF osv. godt nok til å forstå at her ville det blitt forskjellsbehandling til de grader. Et fall kan jo være filming, men det kan også være et fall. En annen ting er jo når spillere faller ned før de blir tatt. Gerrard er jo veldig god på akkurat den der.

Det beste er vel egentlig be dommerne være enda mer obs på det, og være sikre på at det er skikkelig kontakt før det blåses straffe.

Lenke til kommentar

Filming er en dritt-ting som burde blitt helt borte fra all fotball i likhet med doping, voldsbruk og alt annet møkk!

Karantene for filming er HELT GREIT!! Det bør gis direkte rødt kort for slikt og da blir man jo utestengt.

Som tidligere dommer for øverste avdelingene for g19, senior opp til 3.div og linjemann opp til 1.div synes jeg dette er et forbanna herk og medfører skikkelig mye dritt til fotballen!!! Har sett alt for mye av det og det irriterer med enda at jeg muligens har dømt feil selv i noen slike sammenhenger.....

Mange av spillerne i England er sinnsykt flinke til å falle alt for lett men det gjelder ikke bare i straffefeltet, men over hele banen, straffe skal jo blåses på akkurat samme frispark-grunnlag som et vanlig frispark. Dette blir desverre alt for sjelden gjort.

Som nevnt lenger oppi forumet burde Ronaldo funnet seg noe annet å gjøre hvis filming fører til lange karantener, og dette er jeg enig i, bortsett fra noen få unntak er det sinnsykt mange "sør-europeere" som filmer ALT FOR MYE, deriblant omtrent ALLE italienere.....

Må bare nevnes at Vold på banen bør føre til utkastelse av klubbene!!! SLik som Heinz Mullers overfall på Geir Ludvig Fevang for et par år siden!!!

ALL ÆRE TIL GEIR LUDVIG for måten han har kommet tilbake på!!!!

Men dette blir vi nok aldri kvitt..... All ære til de som prøver, Heia Start og UP THE VILLA!!!

Lenke til kommentar
ALT FOR MYE, deriblant omtrent ALLE italienere.....

Morroklumpen, hadde du sett litt på italiensk fotball hadde du skjønt hvorfor dem ikke filmer, du har fortsatt spillere som Zalyeta (en stund siden han filmet nå, kanskje gått lei karantenene), Adriano osv som små filmer i perioder. Det straffes.

Hadde Gamsten spilt i Serie A så hadde ”Moviola”-komiteen til det italienske fotballforbundet smurt minst tre kampers karantene i fjeset på han. Slik man gjør i Italia, f. eks til Adriano. (Sitat av Heggelund)

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Når man filmer får man som oftest gult kort, det vil føre til buuing på dommeren hvis de ikke ser det..

Husker når jeg var liten, jeg var spiss, det var dies angrep, jeg så på bare. Det vare en takling av mine spillere.

Det var en for sen takling, den traff ikke ballen eller (bjarg) spilleren. Dommeren dømte straffe.

Senere i kampen, var jeg også spiss. Jeg var på kanten, helt på kanten. Med Cornerlinjen og Sidelinjen.

Det kom en spiller mot meg og gikk i. Ingen kunne jeg sentre til. Jeg måtte finte, jeg fintet.

Det ble en ganske nice finte. jeg var forbi, jeg hadde sjansen til innlegg, men også sjanse til lagets første

mål denne kampen. Jeg valgte og prøve selv, jeg kom meg rett ved målet, men nei. Jeg ble felt av han jeg fintet.

Fikk vondt i foten, kunne ikke spille, ble ikke dømt straffe, som de burde blitt, han traffe mellom leggbeskytterne

og skoene, jeg var (skadet) i 5 minutter til jeg kom inn igjen. Senere snakket trener til dommeren om det.

Dommeren sa at han ikke kunne se det. Skjønner jeg, han sparket jo meg i foten litt, bare det. Så mistet jeg balasnen pga av det og falt til slutt på ballen, det var cup. første kampen var det en som trokket på ballen og fikk frispark -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...