Notinuse Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med dette. I flere år har jeg streamet divx fra min 360, har aldri vært noe problem. La inn Vista for par dager siden, windows fant 360'en på hjemmenettet og alt var tut og kjør som før. Men i dag bestemte 360'en seg for ikke å se 'datamaskinen' under video-library. Står på " computer ". Windows mediacenter funker som den skal, men foretrekker å streame på denne måten pga enklere og raskere tilgang. Windows MediaCenter på PC'en ser at 360'en ligger inne på lista under " mine delte medier " så alt ser ut som før, bortsett fra at jeg ikke får koblet meg opp til pc'en via 360. Bortsett fra gaming er dette en av grunnene til jeg ønsket en 360 i utgangspunktet. Guider opp og ned har jeg lest fra xbox.com sine sider men står fremdeles fast. Rare er at media- center delen finner pc'en. Men altså, ikke fra Video Library... som er absolutt å foretrekke. Mulig dette skulle vært under nettverk-forum, men skader vel ikke høre her først. edit: hvordan kunne jeg glemme dette, for par dager siden satte jeg inn ny HK m/cpu. Var nok etter dette jeg fikk prob med overnevnte. Endret 29. mars 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Det funket ikke for meg med Videostreaming før jeg slo av Windows Brannmur, har du den på? Hvis du har Vista så kan du bruke Windows MediaCenter på Xboxen. Eller funker ikke det heller? Natrich Endret 29. mars 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 via mediacenter synes jeg er litt jall, pga den ikke støtter divx. Men uansett jeg fant løsningen via TVersity som var rett og slett bare genialt. Kan streame hva som helst nå uten begrensninger. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 via mediacenter synes jeg er litt jall, pga den ikke støtter divx. Men uansett jeg fant løsningen via TVersity som var rett og slett bare genialt. Kan streame hva som helst nå uten begrensninger. fungerer med windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå