jkarlsen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Lurer på om noen vet hva jeg gjør feil. Når jeg prøver å sende pengene til paypal kontoen min står det: "Mottakers kontonummer er ugyldig." Endret 28. mars 2009 av jkarlsen Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Lenke til kommentar
jkarlsen Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Ja. Helt sikker. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Ja. Helt sikker. Ta bort punktumene i kontonummeret. Case closed. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Ja. Helt sikker. Ta bort punktumene i kontonummeret. Case closed. Like i said 2 minutes ago Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Ja. Helt sikker. Ta bort punktumene i kontonummeret. Case closed. Like i said 2 minutes ago Så ikke det hadde oppe tråden i et par minutter før jeg leste den Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett? Ja. Helt sikker. Ta bort punktumene i kontonummeret. Case closed. Like i said 2 minutes ago Så ikke det hadde oppe tråden i et par minutter før jeg leste den Du er tilgitt <3 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Punktum eller ikkje har ikkje noko å seie. Då eg prøvde i går kveld brukte eg ikkje punktum, men kontonummeret var likevel ugyldig. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Punktum eller ikkje har ikkje noko å seie. Då eg prøvde i går kveld brukte eg ikkje punktum, men kontonummeret var likevel ugyldig. Jo det spiller en god rolle om du bruker punktum eller ikke Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ok, no ser eg at kontonummeret faktisk virkar når det nest siste talet er 9 og ikkje 0. Ikkje så lett å sjå om tala på det biletet er 9 eller 0. I min nettbank (Landkreditt) fungerer det, sjølv med mellomrom eller punktum. Men det gjer det nok ikkje i alle nettbankar. Så då er nok problemet løyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå