Gå til innhold

Ulovlige måter å tjene penger på


banned

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en god måte å tjene ulovlige penger på? Hva som helst? Som er realistiske selv for meg, jeg er 17 år og da sier det seg selv at jeg ikke akkurat har de store mulighetene.. Og de som sier jeg burde få meg en jobb og tjene ærlige penger kan spare seg det.. Det er ikke det spm. gjelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke like kult å skaffe lovlige penger.

 

Er ikke det som er greia. Dessuten er det ikke kult å skaffe ulovlige penger.. Men jeg ser på dette som en enkel måte å få tak i penger på, selv om det kan være idiotisk..

Du sier det er enklere å tjene penger ulovlig, men du klarer ikke å tenke ut måter å gjøre det på engang? :ermm:

Lenke til kommentar

"Lurk Moar"

Diskusjon.no er ikke rette forumet og spørre om slikt på.

Med en helt OK jobb i en butikk eller lignende, kan du tjene det du trenger som 17-åring.

Selv som deltidsarbeider, tjener jeg godt til å gå på skole og ha mye fritid utenom.

Det trenger ikke være ulovlig, hvorfor ødelegge muligheter på den måten?

Lenke til kommentar
Det er ikke like kult å skaffe lovlige penger.

 

Er ikke det som er greia. Dessuten er det ikke kult å skaffe ulovlige penger.. Men jeg ser på dette som en enkel måte å få tak i penger på, selv om det kan være idiotisk..

Du sier det er enklere å tjene penger ulovlig, men du klarer ikke å tenke ut måter å gjøre det på engang? :ermm:

 

Hehe, riktig :p Ble litt teit den der. Men kan bli lett bare man finner det ut x)

Lenke til kommentar
"Lurk Moar"

Diskusjon.no er ikke rette forumet og spørre om slikt på.

Med en helt OK jobb i en butikk eller lignende, kan du tjene det du trenger som 17-åring.

Selv som deltidsarbeider, tjener jeg godt til å gå på skole og ha mye fritid utenom.

Det trenger ikke være ulovlig, hvorfor ødelegge muligheter på den måten?

 

Hvorfor kan jeg ikke spørre om det her? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Utrolig at det ikke står noe om det i retningslinjene, men jeg mener at det ikke er lov å dele informasjon som kan føre til ulovlig virksomhet. Eller var det bare piratvirksomhet? :p

Uansett, for ditt eget beste, hold deg på lovens side nå.

Blir du tatt i noe gale nok, så vil det være vanskelig for deg å skaffe jobb senere.

Når du snakker mer seriøs jobb.

Hvis du vil tjene litt peng utenom, mal hus for naboer eller slektninger om sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...