bellisa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 har akkurat kjøpt meg en HP dv5 -1140, å irriterer meg grønn over støyen fra vifta , og piping fra ladderen, litt fra maskinen. SYns nesten denne maskinen høres ut som min gamle fra 03- høres ut som den skal lette.Er dette et vanlig problem med disse maskinene? Eller skal jeg springe til ekspert å klage.. Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja du skal springe til Expert og klage. Hos dem har du 30 dager DOA tid. Maskinene bråker dessverre litt mye, men om det er som du forklarer så får du helt sikkert ny Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) De nye seriene til HP har litt mere viftestøy en DV2000/6000/9000 da disse hadde en del problemer med at de slet ut komponenter med høy varme over tid. Du kan teste å oppdatere Bios. Du har også et valg i bios som heter Fan Always On = Enable, du kan prøve å sette denne til Disable. Angående pipende ac adapter så får du nok ny tilsendt om du ringer HP support. PS: Bytter du den for viftestøy får du mest sannsynlig tilbake en som lager like mye støy. Husk også om du sammenligner med støyen fra en maskin i en butikk er det alltid mere støy i en butikk som får maskinen i butikken til å høre mere stille ut. Så evt ta med maskinen din og sammenlign med en annen etter å ha prøvd det jeg foreslo over. Endret 1. april 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå