Gå til innhold

HP dv5- 1140 støy

Anbefalte innlegg

har akkurat kjøpt meg en HP dv5 -1140, å irriterer meg grønn over støyen fra vifta , og piping fra ladderen, litt fra maskinen. SYns nesten denne maskinen høres ut som min gamle fra 03- høres ut som den skal lette.Er dette et vanlig problem med disse maskinene? Eller skal jeg springe til ekspert å klage..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De nye seriene til HP har litt mere viftestøy en DV2000/6000/9000 da disse hadde en del problemer med at de slet ut komponenter med høy varme over tid. Du kan teste å oppdatere Bios. Du har også et valg i bios som heter Fan Always On = Enable, du kan prøve å sette denne til Disable. Angående pipende ac adapter så får du nok ny tilsendt om du ringer HP support.

PS: Bytter du den for viftestøy får du mest sannsynlig tilbake en som lager like mye støy. Husk også om du sammenligner med støyen fra en maskin i en butikk er det alltid mere støy i en butikk som får maskinen i butikken til å høre mere stille ut. Så evt ta med maskinen din og sammenlign med en annen etter å ha prøvd det jeg foreslo over.

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...