Mobilla Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har fått igjen masse på skatten, så nå kan jeg ta meg råd til å "snope" meg et fett headset. Er ute etter noe med Noiseguard så jeg slipper å bli frustrert på reisefot av generelt bråk. Kunne nyte klassisk musikk i bilen uten å få ødelagt de roligere partiene av motorstøy mv. Jeg har testet Sennhesier pcx250 på en iPhone, men var ikke helt fornøyd. Jeg hadde ikke noen opplevelse av at de overgikk mine nåværende px200 i kvalitet når noiseguarden var slått av - noe man jo ønsker der det er en fordel å unngå og bli påkjørt bakfra... Dessuten er den ekstra boksen på ledninga ganske upraktisk, veldig i veien. Testet et Denon-sett på HIFI-klubben uten at jeg husker modellnavnet. De kostet i alle fall 2300kr, og jeg likte de. Men denne ble ikke testa på noe bærbart. Jeg har Cowon D2. Trenger jeg evt. noen forsterker? Tenker vel at mine px200 får gjøre tjeneste til røffere bruk, men er man på tur vil man jo ha god lyd. Noen tips på hva jeg bør se etter? Jeg er nokså allsidig i musikkveien, men holder meg unna dænsebænd, country, og allskens "dunkdunk." Hører mye på prog/progmetal som Dream Theater, Ayreon mv. Men jeg liker godt klassisk musikk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå