Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun intressert? Forvirrende signaler...


Gjest Guest_forvirra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_forvirra_*

Har i det siste fått veldig god kontakt med ei jente som er to år yngre enn meg (er 19). Har kjent henne en stund, og har vært litt frempå tidligere, men hun var midt oppi noe med en annen fyr, og jeg ville heller ikke bare hoppe i det så lenge jeg ikke visste om det var over med han andre. Men nå sender vi meldinger, ringes og sånt nesten hver dag, og jeg må innrømme jeg er litt betatt av jenta.

 

Men jeg er så usikker på om hun er intrisert på noe vis, og om dette kan bli noe mer. Enkelte dager er hun veldig pratsom, ler av mye av det jeg sier selv om det ikke er komisk ment, osv, mens andre dager er det kun korte svar som "ja", "nei", "vet ikke", og sånt. Har spurt om hun vil være med å finne på noe en dag, og hun sa hun ville det, men det har fortsatt ikke blitt noe enda da det stort sett ikke passer for en av oss. Iblant virker det nesten som hun finner på unnskyldninger for å ikke kunne bli med på noe, uten at jeg skal si det for sikkert...

 

Blir bare så sykt forvirra av signaler som går både ene og andre veien. Noen som kan hjelpe meg å sette ting litt i perspektiv?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bli likt som en venn og at hun vil la det forbli sånn er ikke akkurat det trådstarter ønsker å oppnå. Når du først har blitt en del av vennekretsen så sies det at det er vanskelig at det utvikler seg videre, man må da være ganske så tålmodig. *grøss*Vennefella*grøss*

 

Fortsett å prøv å inviter henne med på noe, etter som du skriver så har dere ikke vært alene med hverandre eller vært ute på noe, så det er nok plassen der du finner ut om det kan bli noe eller ikke.

 

Men det kan jo også være at hun er usikker og trenger litt tid til å tenke, men ikke ta det som et hint at du skal la være å snakke med henne på en stund. Fortsett å hold deg ca på samme nivå og se hva som skjer. :)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Javel. Hvordan vil du det skal ende opp? Går det greit om hu bare blir en venn, eller vil du noe mer?

Hvis du vil noe mer: Finn på noe med henne snarest. Vær med henne alene. Touch, og alt det der. Hvis hu ikke finner en dag det passer, spør om en ny dag. Finner hun fortsatt ikke ut av det, drit i henne og la henne være noen dager å se om hu tar kontakt (Vil hu møte deg skal hun alltids klare å finne en dato en eller annen gang). Tar hu kontakt igjen så finner du fort ut om hu vil noe mer eller ikke, hvis ikke er det vel heller ikke noe mer å satse på med mindre du vil ha hu som venn.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...