hifiking Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har laget et lite program som gjør mye rart, finner ip, wol, shutdown, mac osv. Har funnet en feil, får "table !" som svar noen ganger, skjønner ikke hvorfor egentlig, har lagt inn en if som burde a seg av den. Men er det noen andre feil her? Som er saklige. Multiform.zip Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Try ' Din kode her Catch ex As Exception ' din feilmelding End Try Slik gjør du Visual Basic 2008 =) Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Try ' Din kode her Catch ex As Exception ' din feilmelding End Try Slik gjør du Visual Basic 2008 =) Og i VB 2005. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Tja, fikk ikke opp noe. Er ikke noe i veien med koden, bare jeg som ikke skjønner hva som skjer da jeg får "table !". Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Try ' Din kode her Catch ex As Exception ' din feilmelding End Try Slik gjør du Visual Basic 2008 =) Og i VB 2005. Og VB.NET (2003) men hvem bryr seg? VB er et møkkaspråk i forhold til C# uansett. Anyways, det du må lære deg er debugging. Velg en linje i kode editoren du synes programmet skal bremse på, trykk F9 (set breakpoint) og bruk F10(Step Over)/F11(Step into) for å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå