Goliath Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil gjerne ha mulighet å fremstå som anonym på tilbakemelding av nettbutikk. Jeg har ikke noe problem med å å oppgi reell navn og telefonnummer ovenfor medarbeidere i Prisguide.no men ønsker en mulighet å slippe navnet mitt på trykk da jeg ikke har noe ønsker å spre navnet mitt på Google. En boks hvor du kunne hake av for "Ønsker å være anonym" hadde vært tinget. Er dette noe dere kan få til eller undersøke nærmere? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det ikke bare HW-identen din som blir "trykket" når du legger inn tilbakemeldinger? -C- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tror ikke det. Du må ikke logge inn for å gi en nettbutikk tilbakemelding, ellers hadde det ikke vært noe problem Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei! Takk for forslaget! Dette er noe vi absolutt bør få til, jeg forstår at ikke alle ønsker skrevne erfaringer som første søkeresultat når noen Googler navnet deres. Jeg sender forslaget videre til prosjektleder for utvikling av Prisguide. Marius Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Igjen går en nettbutikk glipp av en meget god karakter som ville ha hjulpet på troverdigheten fordi jeg kan ikke være anonym på min tilbakemelding. Hva skjer her? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ingenting skjer, såvidt meg bekjent. Dimdal sluttet kort tid etter dette, så det har vel havnet litt i ingenmannsland. Men jeg skal ta tråden videre og se hvilken muligheter som eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg