Betenkt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Går det an å bare slette den installerte dataen til spill, altså ikke slette savegame men den installerte biten..? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Ja, det går. Nå husker jeg dessverre ikke akkurat hva man gjør i hodet, men jeg tror det er to kategorier, hvorav en heter game data, og en heter saved game data eller noe liknende. Den innstallerte delen og savegames ligger i to forskjellige mapper. Sikkert noen andre her som husker hva de forskjellige mappene heter, om ikke skal jeg prøve å finne ut av det. Edit: typo Endret 28. mars 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ok, skal prøve det. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 I mappen "Saved Data Utility" ligger alle savegames og spillprofiler. I mappen "Game Data Utility" ligger alle installerte spill og alle oppdateringer til spill. Alt som ligger i "Game Data Utility" kan du slette uten å være redd for å miste savegames og profiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå