tom waits for alice Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva - om noe - bruker folket til å gjøre ren hjelmen innvendig. Min Shoei har en etikett på innsiden som sier masse om hva slags midler en hjelm ikke har godt av, men ingenting om hva man skal bruke. Dette er altså for innsiden av hjelmen, det vil primært si foret/polstringen som bærer preg av lang tids omgang med fett hår og ulik skit fra veien langs kantene. Det er synd det ikke er avtagbart, da kunne man slengt det i vaskemaskinen... Geir Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Sjekk her, http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=212 Har ikke hatt noe problem med dårlig lukt til nå, men så kjører visse folk ofte uten hjelm og Edit, står " Jeg vil ikke ambefale å gjøre dette med Shoei-hjelmen din til 4000,-" Endret 28. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 rart det ikke gikk an å ta ut trekket på en shoei hjelm, disse er vel ganske dyre? fin slike hjelmrens sprayer som du kan kjøpe og. evnt den metoden som er linket til over. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg kan ta ut trekket på hjelmen min, som ikke kosta mer enn 500 :!: Biltema selger hjelmrens da; p Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror nok kanskje ikke metoden med å legge hele hjelmen i en balje med såpevann er tingen nei. Kan vel fort gjøre at limet løsner eller andre uheldige bieffekter. Jeg får vel heller punktskrubbe de områdene som er verst. Takk for tipset om hjelmrens. Det funker sikkert med vanlig tekstilrens også... Avtagbart for hadde selvsagt vært kjekt. Men det tenkte jeg ikke på når jeg kjøpte hjelmen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå