mads89 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 hei har nettopp handla meg en astra:) det lyser en gul lampe som vist nok har med motoren å gjør. jeg vet at den forige eieren har kjørt med denne lampen i 4 år. kan det bare være en føler eller hva kan være galt? det jeg har lagt merke til er: lite olje på bilen, når jeg gaser på til sirka 4000 -5000 så virker det nesten som jeg har komt til turtalssperren. ?? den "rykker" hadde vert greit om jeg fikk noen svar på dette:) Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hadde en slik på hånda for en tid tilbake... Den hadde ledningsfeil, og lampa lyste. Rykkinga kan være: - Våte plugger - Uregulert luft/bensin-forhold - Tenningsfeil i modul Jeg hadde prøvd å smurt opp pluggledningene og byttet plugger. Deretter hadde jeg skiftet olje og filter. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan jo være greit å få lest av feilkoden hos opel? Er jo et eller annet som er feil og som dermed kan føre til økte utslipp osv... Lenke til kommentar
mads89 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 takk for svar:) da skal jeg skifte olje og oljefilter deretter plugger. hjeper ikke det hører jeg med opel for å få lest av feilkoden. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvorfor ikke bare få lest av koden med en gang? Er de litt greie gjør de det gratis, mda får du også svar på hva som er feil. Det kan jo faktisk være en grunn til at den lyser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå