Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interisert

Anbefalte innlegg

Hei

Har den siste tiden chattet med en jente over msn, nettby og sms. Og vi har nå begynt å få noen lunde god kontakt.

Uansett, hun vil ha meg med på kino nå, men har hørt tidligere at det ikke er det beste å gjøre første gang man møtes.

Er hun da interisert i å bli bedre kjent med meg for så å kunne være mer enn en venn eller det stikk motsatte.

Er jo egentlig ganske "obvious" for enkelte men jeg er bare ikke sikker utifra hvor lenge vi har holdt på osv.

-Så gidd å sleng noen stygge kommentarer om at jeg er treg osv for sånt tar jeg meg ikke nær av.

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med mindre det er en helt spesiell film hun vil se og ikke har noen andre å gå med, så er hun nok interessert ;)

Først skulle hu med veninna, men så skulle de ikke likevell. Også senere spurte hun meg, og hun har ingen spesielle film ønsker.

Interisert?

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Ikke gå på kino første gang :p Det funker dårlig, blir bare til at begge sitter helt stille og dere vil så vidt få pratet. Gjør heller noe aktivt første gang, skøyter eller et eller annet ;)

Hva annet kan du foreslå, bor i Trondheim og her er det ikke mye snø/is for tiden + at jeg er ikke et vinteraktivitets menneske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...