Holmgr3N Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hva heter årest russesang.. og er den bra? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Finnes det en offisiell russesang da? Jeg tror at den nye Scooter (husker ikke hva den heter) kommer til å bli spilt MYE den neste måneden.. Typisk russesang/partysang evt "50 cent - In da club" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hva heter årest russesang.. og er den bra? "Woodpeckers From Space" eller noe sånt... tror det er Spritney Bears som har laget den (kilde : TV 2) Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Woodpecker From Space er vist årets Russesang, om den er bra..... Ehh.... NEI (Men det er min smak da) Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Woodpecker From Space er vist årets Russesang, om den er bra..... Ehh.... NEI (Men det er min smak da) Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Woodpeckers From Space, ja. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 "Woodpeckers From Space" eller noe sånt... tror det er Spritney Bears som har laget den (kilde : TV 2) Er det ikke "Videokids" som har laget den? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 "Woodpeckers From Space" eller noe sånt... tror det er Spritney Bears som har laget den (kilde : TV 2) Er det ikke "Videokids" som har laget den? Tror årets russesang er en remix av en originalsang, så det er godt mulig at det er, som du sier, Videokids som har laget sangen, men mener det ble sagt at det var Spritney Bears som har laget remixen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvilken idiot valgte årets russesang? Typisk, det året jeg er russ (blue powah! så er russesangen tidenes dårligst Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvilken idiot valgte årets russesang? Typisk, det året jeg er russ (blue powah! så er russesangen tidenes dårligst Valgte og valgte....Det ble påstått at det kom inn kun ett forslag på årets Russesang.Jeg vet ikke jeg, men det var det de sa på TV2. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvilken idiot valgte årets russesang? Typisk, det året jeg er russ (blue powah! så er russesangen tidenes dårligst Bakgrunnen for at denne sangen ble valgt er utrolig, men sant. Det ble bestemt at årets russesang skulle kåres på den måten at plateselskapene skulle sende inn sitt bidrag til årets russesang... det eneste bidraget som kom inn var "Woodpecker from Space", og følgelig ble denne sangen valgt. Til de flestes ergrelse virker det som (kilde er fortsatt TV 2). Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 hehe.. artig Men hva heter sangen den ordentlige russesangen.. altså remixen.. må nesten høre pån... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hehe.. artig Men hva heter sangen den ordentlige russesangen.. altså remixen.. må nesten høre pån... Les tråden da... :-? "Woodpeckers From Space" eller noe sånt... tror det er Spritney Bears som har laget den (kilde : TV 2) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 hehe, jeg som er sløv :o Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Noen som skal på Tryvann? Tror jeg satte personlig rekord i fyllesjukhet i går, våknet opp uten mobil på gulvet, spiste frokost, spydde resten av dagen, tilogmed når jeg ikke hadde mer igjen å spy. Fremdeles dårlig :oops: Russesangene er jo helt latterlige uansett. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Russen og deres dårlig russesanger, men ikke i år. Woodpecker from space er en remix ja, fra videokids. Av alle ting så har min bror kasseten av videokids, ble kjøpt på 80-tallet en gang, han syntes den var drit morro. mosher'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå